اگر این اشتباه را مرتکب شوید، در نهایت دو برابر پرداخت می کنید

از سال 2024، تنها سیستم‌های گرمایش سازگار با آب و هوا که با 65 درصد انرژی‌های تجدیدپذیر کار می‌کنند، قرار است در آلمان نصب شوند. پمپ های حرارتی احتمالا اولین انتخاب برای بسیاری از افراد است. اما گزینه ادامه نصب سیستم گرمایش گازی جدید نیز وجود دارد که بعداً نصب خواهد شد با هیدروژن سبز کار می کند می تواند باشد. هر کسی که درگیر شود ممکن است یک اشتباه گران قیمت مرتکب شود.

و اگر شبکه گاز در منطقه مربوطه نمی تواند با هیدروژن تامین شود، پس شما یک سیستم گرمایش گاز هیدروژنی گران قیمت خریداری کرده اید که هیچ ارزشی ندارد و در نهایت باید دوباره برای یک سیستم گرمایشی سازگار با آب و هوا پرداخت کنید.

به همین دلیل است که حامیان مصرف‌کننده به همه توصیه می‌کنند که از بازرگانان منطقه که تمام جزئیات سیستم‌های گرمایش سازگار با آب و هوا و زیرساخت‌های محلی را می‌دانند، نظر تخصصی دریافت کنند. این تنها راهی است که می توانید سیستم گرمایشی جدید مناسب برای خانه خود پیدا کنید و در نهایت هزینه های غیر ضروری را پرداخت نکنید.

در حالی که کریستین دور، رهبر گروه پارلمانی FDP به مصرف کنندگان توصیه می کند که گرمایش گازی آماده H2 نصب کنند، نه تنها حفاظت از مصرف کننده در مورد آن هشدار می دهد، بلکه شورای متخصص دولت فدرال برای مسائل آب و هوایی نیز هشدار می دهد (منبع: t-online). را هیدروژن گران قیمت و بسیار کمیاب باید در درجه اول در اختیار صنعت قرار گیرد. مصرف‌کنندگان در آینده‌ای قابل پیش‌بینی بدون هیچ چیز باقی خواهند ماند و باید به سوزاندن گاز معمولی ادامه دهند.

و این دقیقاً همان چیزی است که در سال های آینده واقعاً گران خواهد شد. چون فقط اینطور نخواهد بود مالیات CO2 به سرعت در حال افزایش است، بلکه هزینه های تعمیر و نگهداری. از آنجایی که افراد کمتر و کمتری از شبکه گاز استفاده می کنند، اکنون این کار را می کنند هزینه های گران شبکه به افراد باقی مانده منتقل می شود. نه تنها گاز گران تر خواهد بود، بلکه استفاده از آن نیز گران تر خواهد بود.

بسیاری از مردم در حال حاضر با یک تصمیم مهم روبرو هستند. هر کسی که بخاری بسیار قدیمی یا خراب دارد، باید آن را با یک مدل سازگار با آب و هوا از سال 2024 جایگزین کند. اگر به اظهارات نادرست تکیه کنید، ممکن است واقعاً گران تمام شود.

گرمایش گاز هیدروژن بسیار گران می شود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

آنچه باید در مورد پمپ های حرارتی بدانید:

نظر کارشناسی را دریافت کنید