اکنون Sky را با یک تخفیف بزرگ و Netflix به عنوان جایزه دریافت کنید

در حال حاضر می توانید بسته کامل را از Sky با قیمتی کاملا مقرون به صرفه دریافت کنید. فقط با 40 یورو در ماه به تمام برنامه های Sky از جمله نتفلیکس و بوندسلیگا و همچنین Paramount+ دسترسی دارید. اما مجموعه های ناب و بسته های فیلم در حال حاضر تخفیف های زیادی دارند. در اینجا می توانید جزئیات را دریابید.

اکنون صرفه جویی کنید: بسته Sky با Netflix و Paramount+ با قیمتی مقرون به صرفه

این “همه چیز از Sky شامل Paramount+ و Netflix”هزینه های بسته 40 یورو در ماه و دارای حداقل مدت قرارداد 12 ماهه است. همه بسته‌های Sky گنجانده شده است – از جمله Sky Entertainment از جمله Netflix (Entertainment Plus)، سینما، ورزش و بوندسلیگا. بدون ورزش و بوندسلیگا شما 25 یورو در ماه پرداخت می کنید. اگر یک بسته ساده تر فقط با Entertainment Plus (سریال) و Netflix برای شما کافی است، ماهیانه 15 یورو می پردازید.

بسته بسته های فراگیر قیمت ماهانه
همه چیز از آسمان نتفلیکس و پارامونت+، سرگرمی پلاس، سینما، ورزش و بوندسلیگا 40 یورو
فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله Paramount+ و Netflix نتفلیکس و پارامونت+، انترتینمنت پلاس، سینما 25 یورو
سریال هایی از جمله نتفلیکس نتفلیکس، EntertainmentPlus 15 یورو

بنابراین غول استریم برای پیشنهاد اسکای که از قبل تجهیز شده است وجود دارد نتفلیکس بلافاصله. و به عنوان یک جایزه، به سرویس پخش جریانی ایالات متحده نیز دسترسی خواهید داشت پارامونت +، که در غیر این صورت به تنهایی 7.99 یورو در ماه هزینه خواهد داشت.

بسته نرم افزاری Sky Streaming: چگونه کار می کند

در آسمان شما در حال دریافت یک بسته جریانی هستید که چشمگیر است: در کنار آن بسته سرگرمی پلاس، که شامل تمام سری های برتر از آسمان و HBO شامل، و همچنین سینما، ورزش ها و بوندسلیگا نیز یکی است نتفلیکس– اشتراک گنجانده شده است. بسته را فقط برای مدت کوتاهی دریافت می کنید با اشتراک سالانه 40 یورو در ماه (مشاهده پیشنهاد در Sky). به طور معمول 66.50 یورو برای این کار دریافت می شود. اگر فقط یک بسته فیلم و سریال خالص از جمله نتفلیکس می‌خواهید یا اگر می‌خواهید روی بسته‌های ورزشی تمرکز کنید، Sky نیز بسته‌های مناسبی برای شما دارد (مشاهده بسته‌ها در Sky).

حداقل مدت قرارداد برای همه بسته ها 12 ماه است. در پایان مدت قرارداد، باید در زمان مناسب اشتراک خود را لغو کنید یا اشتراک خود را به یک پیشنهاد جدید منتقل کنید، در غیر این صورت قیمت های معمولی بالاتر محاسبه می شود. پس از انقضای 12 ماه، می توانید ماهانه نیز لغو کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع