اکثر فیلم ها به دلیل مفهوم سفر در زمان شکست می خورند – این همه چیز را درست انجام می دهد

نه تنها طرفداران از این فیلم علمی تخیلی مشتاق هستند، بلکه منتقدان زیادی نیز به آن علاقه دارند. «12 میمون» امتیاز فوق العاده مثبت 88 درصدی را در پلتفرم رتبه بندی راتن تومیتوز دریافت کرد. علاوه بر بازیگران ستاره‌ای از بروس ویلیس، برد پیت و مادلین استو، این فیلم با طرح قوی و مهم‌تر از همه هوشمندانه‌اش متقاعد می‌شود. اتفاقا براد پیت برای بازی در نقش گلدن گلوب دریافت کرد. کسی جز تری گیلیام، که به عنوان یکی از بنیانگذاران گروه مونتی پایتون شناخته می شود، هدایت را بر عهده گرفته است و برای او این پروژه موفق ترین پروژه حرفه ای او محسوب می شود. ما نیز می توانیم در سرود مداحی شرکت کنیم. سوئیچ ها سه شنبه 30 می 2023 ساعت 22:25 در NITRO و از یک کلاسیک علمی تخیلی با “12 میمون” لذت ببرید که مطمئنا شما را شگفت زده و خوشحال می کند. ما در گیگا برای شما سرگرمی خوبی آرزو می کنیم و به شما توصیه کامل می کنیم.

نسخه:1.0.122

رهایی:2017/08/28

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

دویدن با 12 میمون سه شنبه 30 می 2023 ساعت 22:25 در NITRO یک کلاسیک علمی تخیلی در سال 1996 که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در این مقاله متوجه خواهید شد که آیا فیلم آنقدر خوب است و آیا واقعا ارزش تنظیم کردن را دارد یا خیر.

می توانید الهامات علمی تخیلی بیشتری را در گالری عکس ما بیابید:

آیا باید 12 میمون را تنظیم کنید؟

زبان ها:انگلیسی آلمانی

شما سه شنبه وقت ندارید، اما واقعاً می خواهید فیلم “12 میمون” را ببینید؟ سپس نگاهی بیندازید ویدیوی پرایم، که در آن می توانید فیلم را به عنوان نسخه خرید یا اجاره تماشا کنید.

ویدیو را تماشا کنید و برای شب فیلم بعدی خود الهام بگیرید.

در 12 میمون چه اتفاقی می افتد؟

یک فیلم هیجان‌انگیز علمی تخیلی با استعداد آخرالزمان و بازیگران همه‌ستار به تلویزیون رایگان می‌آید. می توانید دریابید که از ما چه انتظاری دارید.