اپل می خواهد روی نمایشگر صرفه جویی کند

ما فناوری OLED را بیش از هر چیز از تلویزیون می شناسیم:

در نتیجه، اراده BOETechnology کمک به صفحه نمایش این شرکت چینی در واقع امیدوار بود بتواند در ظرفیت های تولید سری آیفون 15 امسال مشارکت بیشتری داشته باشد، اما اکثر سفارشات به ال جی و سامسونگ رسید. اما اکنون قرار است BOE قرارداد صفحه نمایش OLED نسل چهارم آیفون SE را ببندد. اپل قصد دارد در سال آینده حدود 20 میلیون دستگاه تلفن همراه ارزان قیمت را بفروشد.

میاد یا نه؟ تا چند روز پیش، آینده آیفون SE همچنان زیر سوال بود و مدل جدید آن چیزی جز قطعی نبود. اما پس از آن خبر خوب آمد: اپل دوباره بر روی یک آیفون جدید و ارزان کار می کند. اکنون ما همچنین می دانیم که اپل چگونه می خواهد در پول خود صرفه جویی کند.

سیب

این نشان می دهد که آیفون SE 4 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED خواهد بود. به طور کلی باید بی شباهت به آیفون 14 نیست بودن. یک گام بزرگ از طراحی قدیمی آیفون SE فعلی. این هنوز هم مانند آیفون 8 سال 2017 به نظر می رسد، بنابراین دارای لبه های ضخیم و دکمه هوم کلاسیک با Touch ID است. آخرین مورد از این آیفون ها حداکثر تا سال آینده از خط مونتاژ خارج می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع یکی با این حال، نمایشگر پیشرفت جدیدی نیست، احتمالاً از سهامی استفاده می کند که در ابتدا برای آیفون 13 در سال 2021 یا آیفون 14 در سال 2022 در نظر گرفته شده بود. صرفاً به دلایل هزینه، مصرف این موجودی ها به جای توسعه اجزای جدید منطقی است. اپل به روشی ساده در هزینه ها صرفه جویی می کند که برای چنین محصول حساس قیمتی بی اهمیت نیست.

LCD در مقابل OLED: کدام یک واقعا بهتر است؟ – حقایق فنی

دکمه Home آینده ای ندارد

چند هفته پیش گفته شد: «iPhone SE 4» وجود نخواهد داشت، اپل علاقه خود را به نسخه جدیدی از تلفن همراه ارزان از دست داده است. اما پس از آن، کار بر روی آیفون SE جدید از سر گرفته شد. اما اپل چگونه می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند؟ گزارش جدیدی از کره این راز کوچک را فاش می کند (منبع: The Elec).

iPhone SE 4: اپل از “باقیمانده” چین استفاده می کند