انیمه در نتفلیکس: اینها 16 سریال برتر ژاپن هستند



نه تنها کرانچی رول، بلکه غول استریم نتفلیکس نیز انیمه های زیادی در محدوده خود دارد. برخی از آنها حتی فقط در نتفلیکس در دسترس هستند. در این مجموعه عکس ۱۶ انیمه درخشان را به شما تقدیم می کنیم که نباید از دست بدهید.

نتفلیکس: 16 بهترین انیمیشنی که سرویس استریم ارائه می دهد

آیا از طرفداران انیمه هستید و به دنبال سریال جدیدی برای تماشای زیاد در نتفلیکس هستید؟ برخی از بهترین انیمه های سرویس پخش را به شما معرفی می کنیم: از کلاسیک واقعی گرفته تا سریال های انحصاری نتفلیکس، همه چیز گنجانده شده است.

بنابراین از مرور لذت ببرید – شاید انیمه مورد علاقه بعدی خود را پیدا کنید.

اکشن، درام و البته بخش بزرگی از سایبرپانک: استودیو تریگر و سی‌دی پراجکت با این دستور، موفق شده‌اند انیمه‌ای گیرا را تهیه کنند که حتی اگر قالب بازی را نمی‌شناسید، می‌توانید آن را تماشا کنید.

نانا و نانا به سختی می توانند متفاوت باشند: یکی دوست دارد یک خواننده مستقل راک شود، دیگری به دنبال عشق بزرگ است. با این حال، هنگامی که مسیرهای آنها برای بار دوم به طور سرنوشت‌ساز با هم تلاقی می‌کند، آن دو با هم به راه می‌افتند. لحظه‌های شیرین و یک «آیا نمی‌خواهند» بین قهرمان‌های داستان، لحظات تاریک و ملودرامی دلخراش را به دنبال دارد.

در انجمن انیمه هایکیو!! نه تنها به عنوان یکی از بهترین انیمه های ورزشی شناخته می شود. او همچنین از این شهرت برخوردار است که حتی می تواند بینندگانی را که در غیر این صورت واقعاً به این ژانر علاقه ندارند الهام بخشد. همه قوانین به سادگی برای افراد غیر ورزشکار توضیح داده می شود و سخت است که شخصیت های به یاد ماندنی را ریشه یابی نکنید.

یکی از بهترین اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، مجموعه نتفلیکس Castlevania است. داستان این سریال در قرون وسطی فانتزی تاریک می گذرد و درباره آخرین شکارچی خون آشام خانواده بلمونت است. در مأموریت خود برای متوقف کردن دراکولا، جنگجو و مست را همراهی کنید. می توانید انتظار اقدام وحشیانه و طنز درخشان را داشته باشید.

ناروتو یکی از محبوب ترین انیمه های تمام دوران است. چه به دنبال یک نوستالژی کامل باشید یا بخواهید برای اولین بار آن را تماشا کنید، با Shonen کلاسیک در نتفلیکس لذت خواهید برد. سرویس پخش در حال حاضر تمام فصول را ارائه می دهد.

حیوانات انسان نما در همزیستی مسالمت آمیز با هم زندگی می کنند – گیاهخواران و همچنین گوشتخواران. اما وقتی دانش آموزی قربانی نیش گرسنه می شود، این آرامش از بین می رود. قهرمان داستان لگوشی را در حالی که سعی می کند مرگ دوستش را در حالی که با غرایز گرگ خود مبارزه می کند حل کند، دنبال کنید.

اوضاع در یتیم خانه گریس فیلد هاوس درست پیش نمی رود. به جای اینکه بچه های یتیم به فرزندی قبول شوند، اتفاق بدی برایشان می افتد. وقتی تعدادی از بچه ها شاهد این وحشت هستند، شروع به طراحی نقشه فرار می کنند.

 

Devilman Crybaby برای افراد ضعیف نیست. شما می توانید انتظار برهنگی، خشونت و خون زیادی داشته باشید. اما همه چیز به زیبایی صحنه‌سازی شده و با یک خط داستانی هیجان‌انگیز قاب شده است: شیاطین جهان را در دست گرفته‌اند و باعث مرگ و ویرانی می‌شوند. آکیرا نیمه دیو سعی می کند از خود در برابر آخرالزمان دفاع کند.

مدرسه کاکه گورویی همه چیز در مورد یک چیز است: قمار. دانش‌آموزان تمام وسایل خود را قمار می‌کنند و همه راه‌ها را کنار می‌گذارند: تقلب، رشوه و زورگویی – همه چیز تا زمانی مجاز است که افشا نشود. صحنه‌پردازی بازی‌ها هیجان‌انگیز، دیوانه‌کننده، اما گاهی اوقات کمی اروتیک است.

هنگامی که شیاطین در روستای تانجیروس جوان غوغا می کنند، تمام خانواده او را می کشند. او فقط خواهرش را زنده می یابد – اما او خود را به یک دیو تشنه به خون تبدیل کرده است. حالا این به قهرمان داستان بستگی دارد که پادزهری پیدا کند و شیاطین زیادی را در راه خود به آنجا بکشد.

رایگان! یکی از محبوب ترین انیمه های ورزشی تمام دوران است. هاروکا را در مسیر تحصیلش همراهی کنید و تجربه کنید که چگونه او نه تنها عشق خود را به شنای رقابتی، بلکه یک دوستی قدیمی را نیز زنده می کند.

پس از یک زلزله بزرگ، ژاپن به طور ناگهانی شروع به غرق شدن می کند. خانواده ای سعی می کند از هرج و مرج جان سالم به در ببرد، اما با وجود لحظات شیرین فراوان، باید از یکی دو ضربه سرنوشت نیز جان سالم به در ببرد. در 10 قسمت متوجه خواهید شد که آیا مبارزه تلخ آنها برای بقا در نهایت با موفقیت به پایان رسیده است.

این نام گویای همه چیز است: هر فصل از JoJo’s Bizarre Adventure سفری عجیب است که ارزشش را دارد. طنز حواس پرت، دعواهای غیر متعارف، مهارت های هیجان انگیز و تصاویری شیک در اینجا با هم ملاقات می کنند. متأسفانه دو فصل از نتفلیکس غایب است، اما می توانید سه فصل اول و جدیدترین آن را در اینجا تماشا کنید.

فردی که خود را “دانشمند دیوانه” معرفی می کند، ماشینی را اختراع می کند که می تواند پیام هایی را به گذشته ارسال کند. او سعی می کند با استفاده از فناوری جدید از مرگ یک فرد مهم برای او جلوگیری کند. اما خیلی چیزها اشتباه می شود. دوباره و دوباره.

Neon Genesis Evangelion به عنوان یکی از شناخته شده ترین انیمه های علمی-تخیلی تمام دوران، نمی توان از آن غافل شد. هنگامی که آخرالزمان رخ می دهد، شینجی، یک دانش آموز 14 ساله دبیرستانی، باید برای دفاع از زمین لباس مکانیکی غول پیکر بپوشد. اما این وضعیت از نظر روحی پسر را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. آیا می تواند خوب پیش برود؟

در ایکبوکورو، ناحیه‌ای از توکیو، شخصیت‌های متنوع با یکدیگر ملاقات می‌کنند. شخصیت های اصلی: یک موتورسوار مرموز، یک قاتل زنجیره ای، گروه های تبهکار، یک محافظ تهاجمی، گروهی از دانش آموزان و بسیاری دیگر. داستان های هر شخصیت را دنبال کنید و ببینید مسیرهای آنها چگونه تلاقی می کند.

از انیمه های کلاسیک مطلق گرفته تا نکات انحصاری داخلی، نتفلیکس چیزهای زیادی برای ارائه دارد. امیدواریم توانسته باشیم این یا آن سری جدید را به شما پیشنهاد کنیم.

آیا ترجیح می دهید چیزی را در Crunchyroll تماشا کنید؟ سپس به گالری عکس ما از بهترین انیمه های روی پلتفرم نگاهی بیندازید.



منبع