امن ترین مکان در ماشین کجاست؟

در آنجا فضای کافی دارند و بدون واژگونی محکم می ایستند و همچنین می توان آنها را با ایزوفیکس محکم کرد. این مورد در مورد صندلی وسط صدق نمی کند. علاوه بر این، بر خلاف سمت راننده، امکان پذیر است اجازه دهید کودک به سمت پیاده رو خارج شود (منبع: Liebersicher.de).

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/12/2022 15:28

صندلی‌های صندلی عقب همچنان برای کودکان کوچک امن‌تر هستند، زیرا باید روی صندلی کودک سوار شوند. برای این کار باید کیسه هوا غیرفعال شود. در امن ترین صندلی های کودک در عقب سمت راست است.

همیشه نمی توان از تصادف رانندگی جلوگیری کرد، مهم نیست چقدر رانندگی می کنید. هر کسی که به معنای واقعی کلمه می خواهد در یک سمت امن باشد، می تواند در امن ترین صندلی ماشین بنشیند. اما آیا واقعا وجود دارد و اگر وجود دارد کجاست؟

تحرک

ایمن در ماشین: شما باید در عقب در سمت راست بنشینید

گالری عکس را شروع کنید(8 تصویر)

یک نکته واضح این است که به درستی دست و پنجه نرم کنید. تست تصادف نشان می دهد که افراد در صندلی عقب کمربند ایمنی نبسته اند فقط به خودت بد نکن. همانطور که آنها به جلو پرتاب می شوند، صندلی جلوی آنها فرو رفته است. در این حالت سرنشین جلو نیز به شدت آسیب می بیند.

اگرچه ممکن است تعجب آور به نظر برسد امن ترین مکان در ماشین، صندلی راننده است. سیستم های ایمنی در درجه اول برای محافظت از راننده وسیله نقلیه طراحی شده اند (منبع: autorevue.at). این قابل درک است، با توجه به اینکه تا سال 2018، به طور متوسط ​​1.46 نفر با یک ماشین سفر می کردند (منبع: bundestag.de). اغلب فقط راننده در وسیله نقلیه است.

اگر فضای بیشتری در جلو نباشد، مسافران سوار می شوند صندلی های عقب وسط امن ترین در اینجا، سرنشینان توسط ناحیه مچاله بزرگتر محافظت می شوند. البته این کار فقط در صورتی توصیه می شود که سرنشین خیلی قد بلند نباشد تا دید راننده در آینه دید عقب مسدود نشود.

صندلی کودک را کجا قرار دهیم؟

بهترین صندلی کودک در مقایسه ADAC (برای آزمایش):

Kiddy Evoluna i-Size 2 |  صندلی کودک با قابلیت دراز کشیدن (گروه 0+) تا حدود 15 ماه (حداکثر 13 کیلوگرم)

برای پی بردن به این موضوع، تصادفات واقعی و شبیه سازی ها مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه: با پیکربندی صندلی های قابل مقایسه، 70 درصد از افراد در صندلی عقب به همان اندازه سنگین و سنگین بودند. در 20 درصد موارد حتی به شدت آسیب دیده است نسبت به صندلی جلو

ایمن تر نشستن – شما این گزینه ها را دارید

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر


منبع

صندلی های جلو ارائه می کنند کشنده کمربند، محدود کننده نیروی تسمه و کیسه هوا. این اقدامات احتیاطی ایمنی در بسیاری از خودروهای عقب وجود ندارد یا فقط با هزینه اضافی در دسترس هستند.

خطر صندلی عقب: چرا اینطور است؟

از برخلاف انتظار، صندلی عقب خطرناک ترین مکان برای مسافران است. این یافته‌های مطالعه UDV بود که در بالا در سال 2015 ذکر شد (برای منبع اینجا). دلیل این امر نه تنها کمبود تجهیزات ایمنی برای سرنشینان صندلی عقب در مقایسه مستقیم با صندلی های جلو است، موقعیت های نادرست صندلی نیز عامل این امر است. علاوه بر این، سرنشینان روی صندلی عقب اغلب به سادگی خم نمی شوند.

در بهترین حالت، صندلی کودک باید در صندلی عقب پشت سرنشین قرار گیرد. این فرض منطقی به نظر می رسد، بالاخره در صورت برخورد از عقب، شما در سمت راست از طرف مقابل دورتر هستید. در یک نظرسنجی توسط تحقیقات حوادث بیمه گر (UDV)، 75 درصد از شرکت کنندگان معتقد بودند که صندلی های عقب به همان اندازه ایمن یا حتی ایمن تر از صندلی های جلو هستند (منبع: udv.de). با این حال، این کاملا درست نیست.

Kiddy Evoluna i-Size 2 | صندلی کودک با قابلیت دراز کشیدن (گروه 0+) تا حدود 15 ماه (حداکثر 13 کیلوگرم)

علاوه بر این، شما باید کمربند را به درستی روی شانه هدایت کنید. برخی از مسافران به دلایل راحتی ترجیح می دهند کمربند را زیر بغل خود قرار دهند. آزمایش عملی نشان داد که این تقریباً هیچ محافظتی در موقعیت‌های پرخطر ارائه نمی‌کند. هنگامی که سرنشینان به جلو یا به پهلو خم می شوند، حفاظت کمربند ایمنی نیز کاهش می یابد.

تسلا شکست می خورد: ایلان ماسک در اینجا اشتباه محاسبه کرده است