اما همه آنها را دریافت نمی کنند

جدا از تخفیف سخت افزاری فوق برای مک و آیپدهای واجد شرایط، اپل قیمت بیمه تکمیلی را نیز کاهش می دهد. AppleCare+. هر کسی که تصمیم به انجام این کار در همان زمان داشته باشد به طور کامل تا 23 اکتبر 2023 پرداخت می کند. 20 درصد کمتر بنابراین می توانید حتی با آرامش بیشتری بخوابید و در آینده نگران هیچ نقصی نباشید.



منبع

آیا اپل واقعا چیزی برای تقدیم دارد؟ مشتریان منتخب اکنون هدایای واقعاً ارزشمندی از سازنده آیفون دریافت می کنند. با این حال، در نهایت، آنها همچنین باید یک iPad یا Mac بخرند و واجد شرایط باشند.

سیب

همانند سال های گذشته، کمپین به اصطلاح بازگشت به مدرسه اپل در تابستان آغاز خواهد شد. چه کسی در یک تحصیلات دانشگاهی، کارمند یک موسسه آموزشی یا والدین یک دانش آموز، کسانی که می توانند فروشگاه آموزش اپل را بخرند (مشاهده کنند) و به طور کلی تخفیف دریافت می کنند. اما در حال حاضر چیزهای بیشتری به این دوره وجود دارد بین 13 جولای تا 23 اکتبر 2023 (منبع: اپل).

فروش بازگشت به مدرسه اپل در سال 2023: ایرپادهای رایگان و مداد اپل

را بنابراین مدل‌های ارزان‌تر از کمپین بازگشت به مدرسه حذف می‌شوند. بنابراین اگر یک آیپد نسل دهم یا نهم یا حتی یک آیپد مینی بخرید، متأسفانه چیزی نصیب شما نمی شود و اپل پنسل مناسبی را دریافت نمی کنید.

اضافی: تخفیف بیمه 20 درصد

ایرپادهای نسل سوم اپل

با مک به صورت رایگان ارائه می شود:

اگر iPad را به جای Mac ترجیح می دهید، AirPods را دریافت نمی کنید، بلکه نسل دوم اپل Pencil را به ارزش 149 یورو از اپل دریافت خواهید کرد. اما مراقب باشید: هر iPad واجد شرایط نیستt، به طور دقیق، فقط مدل های زیر واجد شرایط هستند:

  • آیپد پرو 12.9 اینچی
  • آیپد پرو 11 اینچی
  • آیپد ایر

چه کسی در حال حاضر یعنی برای یک مک تصمیم می گیرد، اپل ایرپادهای جدید به او می دهد. بسته به مدل مک، ایرپادهای نسل دوم قدیمی یا ایرپادهای نسل سوم فعلی (کیف شارژ سیمی) به صورت رایگان ارائه می شوند. اگر مدل بهتری می خواهید می توانید آن را تهیه کنید اما مابه التفاوت قیمت را باید به مبلغ تخفیف پرداخت کنید. به طور خاص، به نظر می رسد این است:

  • مک مینی: ایرپاد نسل دوم رایگان (مبلغ تخفیف = 159 یورو)
  • iMac (24 اینچی)، مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر: ایرپادهای نسل سوم با جعبه شارژ سیمی (مبلغ تخفیف = 209 یورو)