اما مشعل خاموش نیست؟ بی ام و و مرسدس برنامه هایی در آستین دارند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع تقریباً تمام خودروسازان بزرگ تعهد خود را به خودروهای برقی، البته به درجات مختلف، اعلام کرده‌اند. بی‌ام‌و و مرسدس از این قاعده مستثنی نیستند، حتی اگر باواریایی‌ها در عقب را باز نگه دارند. به موتور احتراقی رد قطعی نمی دهد. حالا دوباره زیر این شخصیت ها خط کشیده اند.

از سال 2027 حتی یک مدل کامل دیگر برای مدل ها وجود خواهد داشت پلت فرم جدید توسعه یافته آماده، که در آن می توان تمام مفاهیم درایو را نصب کرد. در مورد BMW این به این معنی است: بنزین، دیزل و باتری، حتی پیل سوختی باید در آینده نقش بیشتری در بایرن داشته باشد. اگرچه پول زیادی برای توسعه پلت فرم خودروهای الکترونیکی “کلاس جدید” در BMW سرمایه گذاری می شود، اما این برنامه ها پایانی برای انواع دیگر رانندگی به نظر نمی رسد.

علاوه بر این، فشار رقابتی چین برای تولیدکنندگان آلمانی در حال افزایش است:

ممنوعیت موتورهای احتراقی در اتحادیه اروپا در شرایطی متزلزل است. در حال حاضر تقریباً غیرممکن است که پیش بینی کنیم در آینده چگونه با برق رانندگی خواهیم کرد. با این حال، برای سازندگان برتر آلمانی BMW و مرسدس، یک چیز از قبل واضح است: ماشین الکتریکی واقعاً تنها راه درست نیست.

بی ام و

خودروهای الکترونیکی تنها راه نیستند: دور برگردان در BMW و مرسدس بنز؟

اول و مهمتر از همه، برنامه های BMW در مورد خودروی آفرود محبوب سری X. گفته می شود که آنها برای سال های زیادی تا اواسط دهه 2030 ادامه خواهند داشت در نسخه های دیزلی و بنزینی موجود است Handelsblatt از محافل داخلی می داند. هنوز مشخص نیست که آیا این باید پایان راه باشد، حداقل در اتحادیه اروپا.

مرسدس نیز به طور رسمی از موتور احتراقی سوگند یاد کرده است و می خواهد تقریباً تا پایان دهه 2020 تغییر کند. با این حال، هنگامی که هدف الکتریکی تدوین شد، اقدامات احتیاطی دقیق انجام شد: طرح صرفاً الکتریکی شدن اعمال می شود. “هرجا که شرایط بازار اجازه دهد”.

آیا برندهای برتر آلمانی می توانند بدون خودروهای الکترونیکی کار کنند؟

BMW به طور رسمی اطلاعات Handelsblatt را ارزیابی نکرده است. بر اساس گزارش روزنامه تجاری، الیور زیپس، رئیس BMW اخیراً گفته است: «ممکن است رقیبی وجود داشته باشد که رقبای خود را داشته باشند. ترجیح می دهند تنوع را کاهش دهند و بنابراین یک دوره انقباضی را آغاز کنید. فقط میتونم بگم: این ایده ما نیست.» خودروهای الکترونیکی این دو برند آلمانی، حتی در مقایسه با تسلا، اغلب انتخاب بهتری هستند.

به زبان ساده این یعنی: بازار تصمیم می گیرد. که در چین و ایالات متحده آمریکا، سابق مهم ترین بازار برای خودروسازان آلمانی است، موتور احتراق داخلی تاریخ انقضا ندارد. در اتحادیه اروپا، پایان کار موتورهای احتراقی از سال 2035 معلق است. توسعه عقب مانده زیرساخت شارژ همچنین می تواند به طور قابل توجهی شرایط بازار خودروهای الکترونیکی را بدتر کند. در این شرایط، مرسدس نیازی به اجازه دادن به موتور احتراقی ندارد. اشتوتگارتر در مورد گزارش Handelsblatt اظهار نظری نکرده است.