اما فلاپ PS5 وجود ندارد؟ سخت افزار پلی استیشن بیش از حد انتظار محبوبیت دارد

پلی استیشن 5 همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. با این حال، به نظر می رسد عینک واقعیت مجازی که اخیرا برای کنسول سونی منتشر شده، طرفداران را ناکام گذاشته است. با این حال، داده های جدید سونی نشان می دهد که پلی استیشن VR2 ممکن است دست کم گرفته شده باشد.

پلی استیشن وی آر

PlayStation VR2: Top یا Flop؟

اما آیا واقعا سخت افزار جدید PS5 آنقدر بد است؟ اعداد جدید اکنون نشان می دهد که VR حداقل برای 600 یورو تعیین شده است از سلف مستقیم خود پیشی گرفت. PSVR1 در پنج ماه اول حدود 900000 نسخه فروخت. در مقابل، PSVR 2 پس از یک ماه در حال حاضر حدود 300000 عینک دارد (منبع: TweakTown).

می توانید اولین برداشت ما از PSVR2 را در اینجا بررسی کنید:

PSVR2 در زمانی که عینک‌های VR بسیار محبوب‌تر از PSVR1 و عینک‌های دیگر مانند Oculust Rift هستند، به تولید خود ادامه می‌دهد. آمار فروش در این زمینه است حتی بدتر. در نهایت، تنها ناشر سونی می تواند بگوید که آیا از عملکرد لوازم جانبی PS5 راضی هستند یا خیر.

اعداد ابتدا نشان می دهند که می توان از نابودی کامل VR PS5 جلوگیری کرد. با این حال، PSVR2 نیز باید در ماه های آینده هنوز ارقام فروش خوبی ارائه می دهد، تا از رقبا و سلف عقب نمانیم. سخت‌افزار معمولاً بلافاصله پس از انتشار به‌خوبی به فروش می‌رسد، و پس از آن کارها بسیار کندتر می‌شوند.

کاربر توییتر Lewrian همچنان ارقامی را ارائه می دهد که به PSVR2 حتی در مقایسه با رقبا امتیاز خوبی می دهد. عینک سونی در ماه اول فروش بهتری نسبت به آن داشت کیت Valve Index VR یا Oculus Rift. با این حال، با این ارقام باید با احتیاط رفتار کرد، زیرا ارقام فروش تایید شده در همه موارد در دسترس نیست.

سرنوشت PSVR2 هنوز باز است

در چند هفته گذشته خبرهای خوبی در مورد عینک واقعیت مجازی سونی منتشر نشده است. در حالی که PSVR2 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، موفقیت مالی به نظر نمی رسید. در واقع، یک گزارش بلومبرگ می گوید لوازم جانبی پلی استیشن به قدری بد فروخته می شود که تنها کاهش قیمت می تواند از بروز فاجعه جلوگیری کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع