اف سی چلسی مقابل بوروسیا دورتموند در پخش زنده و تلویزیون – در اینجا پخش است

شروع تمامی بازی ها از ساعت 21:00 است. پیش نیاز روشن شدن در DAZN حداقل گزینه “Standard” از DAZN است که 24.99 یورو در ماه هزینه دارد. با “نامحدود” با 29.99 یورو می توانید سرویس پخش جریانی را در چندین دستگاه به طور همزمان تماشا کنید. در ارزان ترین نوع “DAZN World” هیچ بازی لیگ قهرمانان برای دیدن وجود ندارد. در آمازون، پخش جریانی برای همه اعضای Prime بدون هزینه اضافی در دسترس است.

فوتبال را در DAZN روشن کنید

DAZN تمام بازی های لیگ قهرمانان در آلمان را به غیر از یک بازی برتر در روز سه شنبه نشان می دهد. سپس این بازی به طور انحصاری در Amazon Prime اجرا خواهد شد. DAZN می تواند هر دو بازی را در روز چهارشنبه پخش کند. بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی از امروز 7 مارس افزایش یابد. سپس آمازون پرایم رویارویی بوروسیا دورتموند و اف سی چلسی و DAZN بنفیکا لیسبون در برابر کلوب بروژ را نشان می دهد.

  • انتقال بازی بین اف سی چلسی و BVB امروز در آمازون پرایم در دسترس است.
  • DAZN بنفیکا لیسبون را مقابل کلوب بروژ نشان می دهد. هر دو بازی از ساعت 21 آغاز می شود.
  • در رادیو آنلاین می توانید به صورت رایگان، قانونی و بدون ثبت نام، به تمام بازی های آلمانی در رویداد WDR گوش دهید.
  • خلاصه ها چند ساعت پس از سوت پایان در کانال های یوتیوب DAZN و Amazon Prime در دسترس خواهند بود. همچنین می‌توان تمام نکات برجسته را بدون اشتراک مشاهده کرد.
  • در تلویزیون رایگان، طرفداران فوتبال در سوئیس می توانند لیگ قهرمانان را در تلویزیون رایگان در 3+ و در اتریش در ServusTV هماهنگ کنند. در آلمان، ایستگاه ها را نمی توان بدون اطلاع رسانی بیشتر دریافت کرد. طبق معمول امروز هیچ تصویر زنده ای از لیگ قهرمانان در تلویزیون رایگان پخش نخواهد شد.
در بازی رفت، BVB در ورزشگاه اختصاصی خود 1-0 پیروز شد. قانون گل های خارج از خانه دیگر در کلاس برتر وجود ندارد، بنابراین یک برد یا یک تساوی دیگر برای پیشرفت تیم سیاه و زرد الزامی است. اگر چلسی با اختلاف بیش از 2 گل پیروز شود، انگلیسی ها به جای تیم بوندسلیگا صعود می کنند. این بازی توسط Jonas Friedrich در آمازون توضیح داده شده است. در کنار او، بندیکت هوودس به عنوان یک متخصص شنیده می شود. سباستین هلمن در شب فوتبال رهبری خواهد کرد. در کنار او مربی و بازیکن سابق BVB ماتیاس سامر و همچنین ماریو گومز و تابیا کمه به عنوان متخصص هستند.

در فصل جاری، DAZN 121 بازی را به صورت زنده پخش می کند که بیشتر 137 بازی را به صورت کامل نمایش می دهد. آمازون حقوق 16 بازی باقی مانده را در اختیار دارد و در هر روز یک بازی را نشان می دهد. شما حق اولین دسترسی را دارید، بنابراین می توانید از ارسال های به خصوص هیجان انگیز محافظت کنید.

مرحله یک شانزدهم نهایی در کلاس برتر به دو هفته تقسیم می شود. نتایج بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی:

  • میلان – تاتنهام هاتسپر 1-0، بازی برگشت چهارشنبه 8 مارس (DAZN)
  • پاری سن ژرمن مقابل اف سی بایرن مونیخ 0: 1 بازی برگشت چهارشنبه 8 مارس (DAZN)
  • کلوب بروژ – بنفیکا لیسبون 0:2، بازی برگشت سه شنبه، 7 مارس (DAZN)
  • بروسیا دورتموند – چلسی 1-0، بازی برگشت سه شنبه 7 مارس (آمازون پرایم)
  • لیورپول و رئال مادرید 2: 5، بازی برگشت چهارشنبه 15 مارس (DAZN)
  • اینتراخت فرانکفورت – اس اس سی ناپولی 0:2، بازی برگشت چهارشنبه 15 مارس (DAZN)
  • آر بی لایپزیگ – منچستر سیتی 1-1، بازی برگشت سه شنبه 14 مارس (آمازون پرایم)
  • بازی برگشت اینترمیلان و پورتو در روز سه شنبه 14 مارس (DAZN)

فوتبال امروز: پخش زنده لیگ قهرمانان در این کانال ها

از فصل گذشته، Amazon Prime و DAZN پخش‌های لیگ قهرمانان را به اشتراک گذاشته‌اند. آمازون می تواند یک بازی برتر را در روز سه شنبه پخش کند، سایر بازی ها توسط DAZN نمایش داده می شوند. امروز سه شنبه 7 مارس 2023 بازی چلسی اف سی و بوروسیا دورتموند را می توانید به صورت زنده در آمازون مشاهده کنید.

لیگ قهرمانان در آمازون

هزینه این سرویس برای یک سال به ترتیب 89.90 یورو است اشتراک ماهانه 8.99 یورو. اگر هنوز عضو نشده اید، می توانید آمازون پرایم را به صورت رایگان تست کنید و امروز مرحله دوم BVB را ببینید و از تمام مزایای دیگر Amazon Prime به مدت یک ماه استفاده کنید.

این هفته شاهد نیمه اول بازی های دور برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا هستیم. امروز بوروسیا دورتموند در چلسی بازی می کند. می توانید طبق معمول به پخش زنده و تلویزیون متصل شوید. پخش بازی امروز دورتموند کجاست؟