افزایش قیمت پایان کار نیست

روزنامه بیلد ابتدا از افزایش شدید قیمت ها خبر داد. بر این اساس، سایر محصولات نیز به میزان قابل توجهی گران شده اند. در میان آنها میز کلاسیک Malm با افزایش 79 درصدی به 179 یورو در حال حاضر است. قفسه Billy اکنون از 59.99 یورو در دسترس است که معادل 53 درصد افزایش است. کمد لباس محبوب Pax دقیقاً به نصف قیمت قبلی گران شده است و در حال حاضر با احتساب درها 525 یورو قیمت دارد.

مشتریان همچنین می توانند از قیمت های متغیر بهره مند شوند. اخیراً تسلا این موضوع را با تخفیف های شدید برای خودروهای برقی خود به طور چشمگیری نشان داده است. Ikea نیز حداقل دارد قیمت یک محصول محبوب دوباره به شدت کاهش یافت: بلندگوی قفسه کتاب از سری Symfonisk اکنون دوباره بدون هزینه اضافی در دسترس است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به جای خرید گران قیمت در Ikea، می توانید از مبلمانی که قبلاً دارید نیز درآمد کسب کنید:

در Ikea برخی از قیمت ها از طریق سقف. به نظر می رسد رویای مبلمان و شرکت ارزان از سوئد به پایان رسیده است. قاب تخت Nesttun بیشترین افزایش را داشته است: در حال حاضر این قاب از Ikea با قیمت 229 یورو در دسترس است – با قیمت 99 یورو در سال گذشته، که باعث می شود یک عدد انفجار قیمت 131 درصدی همانطور که از قیمت های کاتالوگ 2022 و 2023 قابل مشاهده است.

Ikea به افزایش قیمت فردی وارد نمی شود. با این حال، این شرکت در بیانیه ای کتبی تأیید می کند که در سال 2022 از افزایش قیمت ها جلوگیری نخواهد شد. دلایل، از جمله افزایش قیمت برای محصولات اولیه و حمل و نقل (از طریق T-Online) است.

ایکیا امید چندانی ندارد: زمان افزایش قیمت ها ادامه دارد

اما این پایان کار نیست، ایکیا افزایش بیشتر قیمت را رد نمی کند. یکی «از چالش های اقتصادی فعلی مصون نیست». بنابراین مشتریان Ikea نباید انتظار داشته باشند که خرید در فروشگاه مبلمان سوئدی به زودی دوباره به میزان قابل توجهی مقرون به صرفه تر شود.

در Ikea دوباره گران می شود: غول مبلمان قیمت بسیاری از محصولات محبوب را افزایش داده است. برخی از محصولات حتی بیش از دو برابر گرانتر از یک سال پیش هستند. به گفته Ikea، ممکن است هنوز به انتهای جاده نرسیده باشد.

انفجار بزرگ قیمت در Ikea: این محصولات در سال 2023 گران تر از همیشه خواهند بود