افزایش قیمت تقریباً همه مشتریان را تهدید می کند

این به ویژه برای گروه بریتانیایی تلخ است آلمان از همه مهمتر است زیرا بزرگترین بازار واحد است برای وودافون است. بنابراین احتمالاً تعیین کننده است که چه تعداد از مشتریان به جای تعرفه دیگر، خاتمه ویژه را انتخاب می کنند که اعلام افزایش قیمت به آنها برسد. زیرا با تعدیل یک طرفه قیمت Vodafone باید فسخ ویژه را اجازه دهد.

Vodafone از کسانی که نگران افزایش قیمت های آتی هستند می خواهد به تدریج تا ژوئن به مشتریان اطلاع دهید. نامه ها و ایمیل های مربوطه قبلاً در ابتدا رسیده است. بر این اساس، قیمت های بالاتر معمولاً از شش هفته پس از دریافت اطلاعات نامه در ابتدای چرخه صورتحساب بعدی اعمال می شود.

شما نه تنها نباید قرارداد خود را به طور منظم با ارائه دهنده تلفن ثابت لغو کنید:

پس از افزایش قیمت در Vodafone: از حق خود برای لغو استفاده کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

افزایش قیمت ها به ویژه برای مشتریانی که به تازگی قرارداد Vodafone را امضا کرده اند تا هزینه کمتری بپردازند تلخ است. در مقایسه قیمت تعرفه تلفن ثابت وودافون سال هاست که جایگاه خوبی دارد، اتصال سریع اینترنت از طریق شبکه کابلی تلویزیون امکان پذیر است. بالاتر از همه وقتی نوبت به دانلود می رسد، Vodafone می تواند با تعرفه های DSL گران قیمت رقبا یا حتی گاهی اوقات حتی تعرفه های فیبر نوری همگام شود. – تا کنون با قیمت کمتر.

مشتریان Vodafone باید قوی باشند: ارائه دهنده اینترنت کابلی و تلفن همراه قیمت ها را در مقیاس بزرگ افزایش می دهد. دقیقاً چقدر گران تر خواهد بود هنوز مشخص نیست. اما یک چیز کاملاً واضح است: تقریباً همه مصرف کنندگانی که با Vodafone قرارداد دارند باید هزینه اضافی بپردازند.

وودافون

Vodafone در حال گران شدن است: مشتریان DSL و کابل باید هزینه اضافی بپردازند

با توجه به Verivox، یکی برای این داده شده است بازه زمانی سه ماهه پس از دریافت تعدیل قیمت اگر بیش از دو سال با وودافون قرارداد دارید، لازم نیست منتظر بمانید. پس از آن مهلت قانونی یک ماهه اخطار اعمال می شود.

Vodafone رسما افزایش قیمت ها را با افزایش هزینه برای ارائه دهندگان مخابرات توجیه می کند. با این حال، وودافون مدتی است که در بازار آلمان با مشکل مواجه شده است، تعداد مشتریان و فروش در آلمان است. در راه پایین آمدن هستم.

به گفته Verivox، Vodafone اولین ارائه‌دهنده تلفن ثابت آلمان است افزایش قیمت اجباری برای مشتریان فعلی برخی از مشتریان جدید از پاییز تقاضای قیمت های بالاتر را داشتند. افزایش قیمت اعمال می شود همچنین برای تعرفه محبوب Vodafone “GigaCable Max”. این ارائه دهنده اخیراً آن را به عنوان “دائمی” با قیمت 39.95 یورو در ماه به بازار عرضه کرده است. حالا اینجا هم قیمت ها بالا می رود.

Vodafone قیمت DSL و تعرفه کابل را افزایش خواهد داد. ارائه دهنده مستقر در دوسلدورف این موضوع را به پورتال مقایسه Verivox تایید کرد. بر اساس اطلاعات بیشتر از Vodafone، قیمت های جدید باید «در همه طرح‌های کابلی قدیمی و تلفن ثابت DSL که قبل از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ خریداری شده‌اند“، وارد بازی شوید (منبع: Inside Digital). به طور متوسط ​​در می ایستد به علاوه 5 یورو در قیمت ماهانه، بسته به مورد بنابراین نیز کمتر یا انتظار هزینه های اضافی بیشتری را داشته باشید.