اعتراف کن! در این 8 روش، هر یک از شما سیمزهای خود را کشته است



البته منظور شما هیچ آسیبی به خانواده سیمزهای عزیزتان نیست، اما اعتراف کنید: گاهی اوقات انگشتان شما خارش دارند و نردبان استخر دزدیده می شود در حالی که سیم بدون شک در دامان خود شنا می کند. ما از شما در مورد عجیب‌ترین مرگ‌های شما در The Sims 4 و بعد از آن پرسیدیم و شما مشتاق پاسخ دادن بودید. برخی از مرگ‌ها را عملاً برانگیختید و برخی دیگر را مجبور به تسلیم شدن در تصادفات دلخراش کردید.

داستان های عجیب و غریب در مورد مرگ سیمز که شایسته ذکر است

ما مجموعه کوچکی از خاطره انگیزترین لحظات مرگ از بازی های سیمز را گردآوری کرده ایم.
در این روند، جامعه و تیم تحریریه چیزهای عجیب، خنده دار، غم انگیز یا دیوانه کننده ای را تجربه کردند. خوش بگذره!

یاسمین یک مهمان ناخوانده داشت که در مراسم عروسی وسایل آتش نشانی تهیه کرد:

“سیمزهای من بالاخره ازدواج کردند، حدود ده سیم کارت دعوت شده بودند و یک خون آشام فکر می کرد که می تواند بدون دعوت به مهمانی بپیوندد. خوب، عروسی در طول روز بود و وقتی سیمز من بوسید، جلوی محراب سوخت.
یک مهمانی واقعی.»

سارا کاربر اینستاگرام با سیم‌هایش بیش از حد رنگارنگ شده است:

«سیم کارت ارشد من در حین ورزش بر اثر فعالیت بیش از حد فوت کرد. با این حال، همسر محبوب او توانست Grim Reaper را متقاعد کند تا او را به زندگی بازگرداند. من هنوز زنده‌ام با شادی می‌خندیدم و دوباره گریم ریپر آمد. مرگ بر اثر فشار بیش از حد.»

Silja’s Sim هنگام پخش جریانی بسیار سرگرم کننده بود:

“من از پهپاد برای پخش سیم کارتم در سیمز 4 استفاده کردم. سپس در حین بازی از شدت خنده جان سپرد. در طول مرگش او به طور مداوم 125 فالوور دیگر داشت، سیمز باید مرده باشد.

کاربر فیس بوک لاری نباید حرکت می کرد:

من می‌خواستم با خانواده (مورد علاقه‌ام) به شهر جدیدی نقل مکان کنم.
بالاخره به آنجا رسید، بلافاصله پیام آمد که سیمز مرده است.
به عبارت دیگر، او به نوعی در حین بارگذاری صفحه درگذشت.
من در واقع هنوز عزادار هستم و تا امروز نمی دانم چه اتفاقی می تواند افتاده باشد.”

Razorfeater نیز نتوانست مرگ محبوب خود را از Grim Reaper نجات دهد:

“یک سیم کارت مرد، دیگری با مرگ ازدواج کرد و وقتی سعی کرد برای داس غذا درست کند، هر دو دود شدند – سپس مرگ دوم فرا رسید.”

ناتالی در مورد باغبانش که از گرسنگی جان خود را از دست داد می گوید:

“من سرویس باغبان را در سیمز 4 استخدام کردم و باغبانم نیز کار خود را به طور معمول به پایان رساند. با این حال، او برای چند روز دیگر برنگشت و من در تعجب بودم که چرا. لبه ملک ایستاد و با موبایلش بازی کرد. نه می توانستم او را به خانه بفرستم و نه چیز دیگری. حتی راه اندازی مجدد بازی یا رفع اشکال کمکی نکرد. در پایان او از گرسنگی مرد و توسط Grim Reaper او را برد.

ویرایشگر لیزا از اولین تجربه سیمز خود یک چیز یاد گرفت:

آخرین نقطه تماس من با سیمز: یک خانواده فوق العاده عالی ساخته بودم که می خواستم ساعت ها با آن بازی کنم. تنها پس از سه روز بازی فشرده، آتش سوزی در آشپزخانه رخ داد که متأسفانه مرد کوچک من زنده نماند. یک بازدیدکننده به دلیل وجود یک حشره (!) نتوانست خروجی حمام را پیدا کند و در آنجا فوت کرد (خانواده من تأثیری نداشت، بنابراین برای من مهم نیست). و سپس فرزندم توسط بیگانگان ربوده شد. و همه در عرض چند ساعت درون بازی! بعد از آن سیمز را حذف کردم و دیگر آن را لمس نکردم. برای من مثل اسب است – من عاشق گیم پلی بازی هستم، اما به نظر می رسد بازی از من متنفر است. و سپس، همانطور که مشخص است، بهتر است دست خود را از آن دور نگه دارید.»

دورفکیند_آنا_ باید سیمش را از قبل به توالت می فرستاد:

«سیم من هنگام تعمیر استریو شلوارش را خیس کرد، مدام آن را تعمیر کرد و سپس برق گرفت. متأسفانه آب جریان الکتریسیته را به خوبی هدایت می کند.»



منبع