اشک پادشاهی انتقادات عمده از سلف را از بین می برد

به سرعت مقداری گوشت، ماهی و سبزیجات را روی اجاق گاز بریزید و چند ثانیه بعد یک غذای خوشمزه در فهرست موجودی شما قرار می گیرد که در بیشتر موارد نه تنها مقدار خوبی از HP را به لینک می دهد، بلکه مقداری طعم دهنده اضافی نیز به او می دهد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/07/05 ساعت 14:30

Zelda: TotK پخت و پز را آسان تر و در دسترس تر می کند

بستر، زمینه:سوئیچ نینتندو

Zelda: BotW – هنگام آشپزی آزاردهنده بود

Zelda: Tears of the Kingdom – نینتندو 10 دقیقه گیم پلی را نشان می دهد

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

زبان ها:انگلیسی آلمانی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آخرین ماجراجویی لینک برای نینتندو سوییچ.

13 دقیقه گیم پلی از Zelda: Tears of the Kingdom به شما نشان می دهد که لینک می تواند از چه توانایی های جدیدی در ماجراجویی بعدی خود استفاده کند:

علاوه بر این، بازیکنان دیگر مجبور نیستند دقیقاً به یاد داشته باشند که برای پختن یک غذای خاص به چه غذایی نیاز دارند. زیرا لینک اکنون می تواند به نوعی کتاب آشپزی دسترسی داشته باشد، که در آن مجموعه زیادی از دستور العمل ها ذخیره می شود. تنها مشکل این است که نمی توانید مستقیماً فرآیند پخت را شروع کنید. بازیکنان همچنان مجبورند به صورت دستی تمام غذاها را از طریق موجودی انتخاب کرده و آن را در قابلمه آشپزی قرار دهند – آزاردهنده.

اما این موضوع اکنون در جانشین Zelda: Tears of the Kingdom در حال تغییر است – این موضوع توسط تصاویر و گزارش‌های جدید IGN نشان داده می‌شود. این در مورد آن است با استفاده از دستگاه Zonai در هر زمان یک صفحه داغ واقعی را تداعی کنید. تنها شرط: سطحی که اجاق گاز روی آن قرار می گیرد باید در سطح زمین باشد. محدودیت دیگر: این اجاق های داغ فقط یک بار قابل استفاده هستند. پس از پختن یک ظرف، محل پخت بلافاصله از بین می رود.

اگر واقعاً می‌خواهید به Breath of the Wild مسلط شوید، زمان خوبی را در جلوی دیگ پخت و پز صرف کنید و اقلام شفابخش و گاومیش را تهیه کنید. اما دو امتیاز اعصاب بسیاری از بازیکنان را به هم می زند:

  • اگرچه می توانید در هر نقطه از دنیای بازی آتش کوچکی روشن کنید و از این طریق مقداری غذا بپزید، با این حال، در مکان‌های خاصی فقط اجاق‌های داغ واقعی وجود دارد در دنیای بازی
  • غذاهایی که اغلب پخته می شوند را نمی توان ذخیره کرد. در عوض، هر بار که آشپزی می کنید، باید به یاد داشته باشید کدام غذا برای کدام غذا لازم است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می 2023 به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بسیاری از بازیکنان Zelda در مورد مکانیک پخت و پز در Breath of the Wild هیجان‌زده بودند، اما این ویژگی مشکلات آزاردهنده‌ای نیز داشت. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که در دنباله Tears of the Kingdom، سازندگان در نهایت حداقل برخی از انتقادات را برطرف کرده‌اند.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2