اشتراک جدید باعث انتقاد جامعه می شود

هزینه کنسول Xbox Game Pass 10.99 یورو در ماه است – در حالی که Xbox Game Pass Core فقط 6.99 یورو قیمت دارد – اما نمی توانید با آن به صورت آنلاین قمار کنید. در گیمرهای Xbox Series X|S subreddit اکنون این واقعیت را زیر سوال می برند و از آنچه که آنها معتقدند ارتباطات نامشخص مایکروسافت است انتقاد می کنند، که می تواند برخی از کاربران جدید را شگفت زده کند:

در فروشگاه Xbox اکنون می توانید 3 بازی ماجراجویی را بدون Game Pass با بهترین قیمت دریافت کنید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در ویدیوی ما خدمات اشتراک ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو را با هم مقایسه می کنیم:

از 14 سپتامبر، بازیکنان چهار گزینه اشتراک برای انتخاب خواهند داشت: Xbox Game Pass Core، Xbox Game Pass Console، Xbox Game Pass PC و Xbox Game Pass Ultimate. اشتراک ها در هر دو تفاوت دارند کتابخانه بازی آنها چقدر گسترده است – گزینه Core جدید، برای مثال، تنها 19 بازی را در زمان راه اندازی ارائه می دهد – و اینکه آیا می توان آنها را بر روی Xbox، PC یا هر دو پلتفرم استفاده کرد. (منبع: ایکس باکس)

حقیقت این است که هیچ کس نباید کنسول Game Pass بخرد. این فقط در وهله اول وجود دارد که قیمت اولیه را پایین تر نشان دهد.» (کاربر Reddit functionallylazy)

با Xbox Games Pass Core، مایکروسافت گزینه جدیدی را به مجموعه Game Pass خود اضافه می کند و پس از 21 سال در سپتامبر 2023 جایگزین Xbox Live Gold می شود. با آن، طرفداران Xbox اکنون دارند چهار نوع مختلف Game Pass موجود است – که باعث سردرگمی کمی در جامعه می شود.

Xbox Game Pass: مایکروسافت چهار گزینه را ارائه می دهد

از ویژگی‌های آنلاین مانند چند نفره نیز می‌توان با اشتراک‌ها استفاده کرد – اما فقط در سه مورد از چهار. کنسول Xbox Game Pass تنها سرویس است که این ویژگی را ارائه نمی دهد و در Reddit این دقیقاً همان چیزی است که باعث عدم درک می شود.

Xbox Game Pass Ultimate 3 Months Xbox/PC Code

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/07/22 18:56

کنسول Xbox Game Pass یک ویژگی کلیدی ندارد

در این مرحله، Core واقعاً نباید وجود داشته باشد. با یک یورو بیشتر، می توانید به سادگی Xbox Live را به کنسول Game Pass اضافه کنید و تمام. با این حال، فراتر از آن، نباید چند نفره پریمیوم وجود داشته باشد. این دیگر مشکلی نخواهد بود.» (کاربر Reddit Born2beSlicker)

Xbox Game Pass Ultimate 3 Months Xbox/PC Code

“از شرکتی که Xbox One، Xbox One X، Xbox Series S و Xbox Series X را برای شما آورده است.” (کاربر Reddit FederalAgentGlowie)

مایکروسافت Xbox Game Pass را به داخل تبدیل می کند – پس از 21 سال، Xbox Live Gold متوقف شده و با Xbox Game Pass Core جدید جایگزین می شود. پیشنهاد بازی چهار کلاسه اکنون باعث سردرگمی طرفداران شده است.

Xbox Series X