اسپارکاسه و بانک ها روی انقلاب کار می کنند

Maestro-Aus آغاز پایان کارت جیرو نیست. برعکس: هنریت پوکر، مدیر کل اتحادیه بانک‌های آلمان (BdB) می‌گوید: «ما می‌خواهیم Girocard را با عملکردهای جدید در تجارت آنلاین و در دنیای دیجیتال قابل استفاده‌تر کنیم».

Girokarte رایج ترین در کیف پول های آلمانی است. هیچ کارت بانکی دیگری وجود ندارد که آلمانی ها ترجیح دهند از آن استفاده کنند. با این حال، در اواسط سال 2023، کارت جیرو یک عملکرد محبوب را از دست خواهد داد. بانک های پس انداز و بانک ها نمی خواهند چیزی در مورد پایان بدانند، آنها در حال حاضر روی آینده با ویژگی های جدید کار می کنند.

قابل توجه: کارت نقدی برای پرداخت 17 میلیون بار در روز استفاده می شود. 42 درصد از فروش در خرده فروشی آلمان را به خود اختصاص داده است.

در آینده از کارت جیرو نیز استفاده خواهد شد سپرده پرداخت شود – به عنوان مثال برای اتاق هتل یا ماشین کرایه ای (منبع: مجله مدیر). به گفته Peucker، هدف از بین بردن شکاف های عملکردی در زندگی روزمره است. برای این منظور باید کارت جیرو را نیز مثلاً به گوشی هوشمند بیاورید فعال کردن پرداخت های درون برنامه ای. با این حال، هیچ جدول زمانی مشخصی برای نوآوری ها وجود ندارد؛ آماده سازی در حال حاضر در حال انجام است.

آیا مصرف کنندگان برای توابع جدید اضافی در جیب شما مدیر کل BdB نمی خواست فاش کند. با این حال جیرو کارت در رقابت با سایر خدمات پرداخت نیز می باشد. جایگزین هایی برای مشتریان وجود دارد. Peucker توضیح می‌دهد: «همه از این موضوع آگاه هستند.» احتمالاً نشانه‌ای است که حداقل در کوتاه‌مدت و میان‌مدت، فشار رقابتی به این معنی است که عملکردهای جدید هیچ هزینه‌ای اضافی ندارند.



منبع

Maestro در جولای 2023 به پایان می رسد: سیستم پرداخت برای اروپا متوقف می شود و لوگوی معروف آبی و قرمز از کارت های اعتباری و نقدی ناپدید می شود.

Sparkasse و بانک‌ها خواهان کارت‌های giro با عملکرد بیشتر هستند

از سوی دیگر، با ادغام کارت جیرو در یک فرآیند پرداخت آنلاین رایج، همه چیز کمی جلوتر است: “آماده سازی فنی کامل شده است، این پیشنهاد اکنون در دسترس مشتریان است.” اولین خرده فروش در حال حاضر این را ارائه می دهد. سیستم.

چگونه با بانکداری آنلاین ایمن باشیم:

توابع جدید فقط برای پول؟