استیو او در سال 2023 چه می کند؟ سرنوشت ستاره Jackass چه شد؟

در آن زمان «باند سگ خونی» هم دیوانه نبود. جیمی پاپ و “ایول جرد” امروز چه می کنند؟

در سال 2023 می توانید به طور مرتب مطالب جدید و عمدتاً خنده دار را در کانال YouTube Steve-O مشاهده کنید. همراهان سابق از دوران جکاس اغلب در آنجا ظاهر می شوند، مانند وی من.

Jackass Forever را در Amazon Prime پخش کنید

او در یک پست در رسانه‌های اجتماعی از همه کسانی که به او کمک کردند مانند جانی ناکسویل از تصادفات و افراط در مواد مخدر خلاص شود، تشکر کرد. مروری جامع از زندگی استیو او و سفر او به داخل و خارج از جهنم مواد مخدر در یک مستند موجود است که می‌توانید به صورت رایگان در یوتیوب تماشا کنید:

استیو او امروز چه می کند؟

یکی از «تخصص‌های» استیو او، به‌ویژه اکشن زننده و برهنه بود. چه کسی “دوست ندارد” املت خود را که از هر نظر خانگی بود به یاد بیاورد؟

بعد از جکاس، استیو او چه شد؟

Steve-O همچنان در تمام فیلم‌های Jackass، از جمله Jackass Forever محصول ۲۰۲۲ ظاهر شده است. با این حال، در سال 2008، همه چیز در زندگی استیو او کمتر سرگرم کننده به نظر می رسید. پیام های خصوصی این تصور را ایجاد می کرد که بدلکار ممکن است در آستانه خودکشی باشد. دوستان او، از جمله جانی ناکسویل، خواننده گروه جکاس، به استیو او کمک کردند و او را مجبور کردند به پزشک مراجعه کند. اقامت کوتاه مدت در یک موسسه روانپزشکی به زور تمدید شد زیرا گفته می شود او در آنجا اقدام به خودکشی کرده است (منبع: بالتیمور سان).

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

در اوایل دهه 2000، تیم “جکاس” چشم انداز تلویزیون را با شیرین کاری های وحشیانه و اقدامات دیوانه وار تکان داد. اکنون بیش از 20 سال از نمایش افسانه ای MTV می گذرد. یکی از محبوب ترین چهره های این برنامه استیو-او بود. چه شد و امروز چه می کند؟

استیو او در طول اقامت خود اعتراف کرد که قبلاً فکر می کرد مصرف مواد مخدر او را به هر جایی می رساند، اما اکنون کاملاً متفاوت فکر می کند و با این کار به نزدیک ترین افراد آسیب می رساند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

علاوه بر این، استیو او به عنوان یک کمدین با برنامه زنده در راه است. تور Bucket List در ماه می 2023 در بریتانیا متوقف خواهد شد. این یک نمایش کمدی با بدلکاری است که برای افراد زیر 18 سال تایید نشده است. در حال حاضر هیچ تاریخی در آلمان وجود ندارد. در آلمان، استیو او آخرین بار در سال 2016 به عنوان بخشی از تور “پایان جهان” در جاده بود.

در اوایل سال 2023، استیو-او ابراز نگرانی کرد زیرا دستیار سابق او بام مارگرا در حال گذراندن یک مصیبت مشابه است که به نظر می رسد شامل الکل و مواد مخدر باشد. در یک نمایش یوتیوب SiriusXM، استیو او نحوه ایستادن خود در کنار بام مارگرا را از طریق پذیرش های متعدد خود در دوره توانبخشی به اشتراک گذاشت (در اینجا چگونه بام مارگرا امروز است). وی در عین حال ابراز نگرانی کرد که این اسکیت باز سابق همچنان در مشکل مشروب خواری غوطه ور است و متوجه میزان مشکلات خود نشده است. استیو او حتی گفت که انتظار داشت بام مارگرا هر لحظه بمیرد.

زندگی خصوصی استیو او به اندازه نمایش MTV در دهه 2000 وحشی بود. در سال 2002، استیو گیلکریست گلاور، همانطور که نام اصلی او است، به دلیل تلاش برای بستن کیسه بیضه خود به ران هایش در ملاء عام دستگیر شد. یک سال بعد او در سوئد دستگیر شد و در مصاحبه ای فاش شد که مواد مخدر را با کاندوم به کشور قاچاق کرده است. پلیس در اتاق هتل او ماری جوانا و اکستازی پیدا کرد. در سال 2003، او در جشنواره لولاپالوزا روی چیپس پیاز کرد و به همین دلیل نیز دستگیر و از جشنواره اخراج شد.

پس از پایان Jackass، استیو او همچنان در کنار کریس پونتیوس، که از این نمایش نیز شناخته می‌شود، در Wildboyz دیده می‌شود. در اینجا بدلکاری هایی نیز وجود داشت که حیوانات نیز نقش مهمی در این نمایش داشتند. این نمایش در سال 2006 متوقف شد. در سال های بعد، استیو او بارها و بارها به عنوان مهمان در برنامه های تلویزیونی مختلف ظاهر شد. با «دکتر. Steve-O» او همچنین در سال 2007 نمایش شخصی خود را دریافت کرد (اطلاعات بیشتر در مورد آن در IMDb).

مواد مخدر، الکل و ترک

پس از دستگیری مجدد در سال 2008 به دلیل داشتن کوکائین، او وارد یک برنامه بازپروری شد. به نظر می رسید که این کار نتیجه داده است، هر چه باشد، استیو او 13 سالگی “سالگرد” هوشیار خود را در سال 2021 در اینستاگرام جشن گرفت.