استارت کاذب در خودروهای الکترونیکی اصلاح می شود

NIO با خودروهای الکترونیکی خود صعودی سریع داشته است. سه مدل به نام های ET7، EL7 و ET5 به تازگی برای مشتریان آلمانی در دسترس قرار گرفته است. اما این برند چینی که با مدل تعویض باتری خود توجه ها را به خود جلب کرده در آلمان با مشکل مواجه شده است. NIO اکنون خطا را دیده است و می‌خواهد به سرعت عمل کند.

NIO می خواهد اشتباهات را اصلاح کند: خودروهای الکترونیکی نیز به زودی برای خرید در دسترس خواهند بود

با قیمت های خرید مورد انتظار، NIO همچنین باید از قیمت برق برای خودروهای الکترونیکی خود بترسد:

اکنون می توانید بگویید که NIO بازخورد مشتری را جدی می گیرد – از یک طرف، درست است. از سوی دیگر، یکی احتمالاً شروع خود در آلمان را اشتباه ارزیابی کرده است. جزئیات بیشتر مانند قیمت یا آیا هنوز باید باتری را برای استفاده از ایستگاه های تعویض اجاره کرد، NIO می خواهد از 21 نوامبر اعلام کند.



منبع

شروع NIO در آلمان چند هفته پیش باید بازار خودروهای الکتریکی را تکان دهد. بالاخره خودروهای الکترونیکی چینی یکی دارند پیشنهاد فروش منحصر به فرد قدرتمند: رانندگان NIO باید بتوانند به‌جای منتظر ماندن طولانی در ایستگاه شارژ در حالی که باتری با انرژی تازه تامین می‌شود، به سادگی یک باتری تقریباً خالی را با یک باتری پر در ایستگاه‌های تعویض باتری تعویض کنند – کاملاً خودکار و در چند دقیقه انجام می‌شود.

زیرا NIO ظاهراً خطا را دیده است. گفته می شود که از زمان شروع رویداد در ابتدای اکتبر، سوالات زیادی از جامعه NIO دریافت شده است. همه دلیل یکسانی داشتند: مشتریان می خواهند یک خودروی الکترونیکی را از NIO بخرند، نه اینکه آن را اجاره کنند. در کشور اصلی چین و اولین بازار اروپایی، نروژ، NIO این را ارائه می دهد، اما در ابتدا تصمیم گرفت که آن را برای آلمان و سایر کشورها مخالفت کند.

طرفداران NIO باید 21 نوامبر را نجات دهند

تسلا، فولکس‌واگن و سایر تولیدکنندگان در این مورد مشکل دارند، زیرا هیچ کجای دیگر نمی‌توانند خودروهای الکتریکی با باتری پر به این سرعت به جاده بازگردند. اما NIO با شروع کار خود در آلمان، ریسک داخلی را نیز پذیرفت. از آنجا که مدل های الکتریکی از چین خواهد شد فقط با اشتراک ارائه می شود خریداران باید جای دیگری را جستجو کنند – حداقل تا کنون.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
اکنون چرخش مطابق میل مشتری به شرح زیر است: از 21 نوامبر، NIO همچنین می خواهد خودروهای الکتریکی خود را برای فروش عرضه کند (منبع: CNEV Post). تحویل مدل های خریداری شده باید از سال 2023 زودتر انجام شود، هنوز تاریخ دقیقی ارائه نشده است. قیمت خرید نیز تا حد زیادی حدس و گمان است. فقط مدل ET7 در حال حاضر دارای لیست قیمت BAFA 58739.50 یورو است. با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، قیمت خرید 69900 یورو می باشد.