از GTA تا Witcher: 9 ماموریت جانبی خنده دار که کاملاً عالی هستند



ماموریت های جانبی می تواند یک سرگرمی خوب باشد. با این حال، برخی از ماموریت های جانبی آنقدر خلاقانه یا عجیب هستند که به ناچار در حافظه شما می سوزند. در این سری از تصاویر ما شما را با 9 کوئست جانبی آشنا می کنیم که کاملاً دیوانه کننده هستند!

وقتی داستان اصلی تمام می‌شود، یا فقط خیلی طولانی می‌شود، خیلی‌ها دوست دارند نرم‌تر شوند ماموریت های جانبی بیرون از. خوشبختانه، بازی‌های زیادی وجود دارند که بازیکنان خود را با این نوع پیگیری‌ها غرق می‌کنند. در این سیل کوئست ها گاهی اوقات ماموریت هایی وجود دارد که ما انجام می دهیم شما را کاملا گیج می کند

شما را در این گالری عکس داریم 9 عجیب ترین ماموریت جانبی گردآوری شده است که دنیای بازی های ویدیویی ارائه می کند. در حالی که اکثر ماموریت ها به خط داستانی اصلی بازی مربوط نمی شوند، ما به وضوح در این مرحله یکی از آنها را می خواهیم. هشدار اسپویلر بیان. خوش بگذره!

آیا تا به حال فکر کرده اید که در تمام طول روز چه چیزی در ذهن اسب معتمد گرالت، روچ می گذرد؟ پس حتما باید ماموریت Horse Phantoms را در DLC The Witcher 3 بررسی کنید خون و شراب بازی! به راحتی می توان از دستور ویچر چشم پوشی کرد، پس از همه چیز در هیچ کجا از آن مطلع نخواهید شد.

یک جستجوی حواس پرت در انتظار شماست، که در آن نه تنها باید با یک کابوس بجنگید، بلکه در آن همراه وفادارتان روچ ناگهان صحبت کردن را یاد می گیرد. مقصر یک معجون توهم زا است که بدون آن نمی توانید حریف خود را در ماموریت پیدا کنید.

کیفلوم! – با این عبارت طرفداران فرقه اپسیلون در GTA به یکدیگر سلام می کنند. نمی دانید فرقه اپسیلون کیست؟ پس حتما باید GTA 5 را راه اندازی کنید و به دنبال «حقیقت» بروید. در طول ماموریت های مخفی اپسیلون، می توانید به عنوان مایکل به فرقه ای بپیوندید که می خواهد مانند غاز کریسمس با شما رفتار کند.

این به شما بستگی دارد که به زنجیره ماموریت ببازید یا فرقه با اضافه چربی در حساب برگها. مجموعه ای از برخوردها و وظایف دیوانه کننده در راه شما در انتظار شما هستند. قوی باش! ارزشش را دارد (شاید)! حتی اگر این به معنای دویدن هشت کیلومتری از میان پامپاس ها با یک چرخ دستی آبی آسمانی باشد. حتی یک دستاورد نادر در پایان سفر شما وجود دارد.

در این تلاش جانبی از افسانه 2 شما از ویکتور گورکن دستور می گیرید که تعدادی از اعضای بدن او را جمع آوری کند. این به تنهایی به اندازه کافی عجیب به نظر می رسد. اما بعداً متوجه می شوید که او معشوق اوست لیدی گری می خواهند به زندگی برگردند حالا باید تصمیم بگیرید – آیا می خواهید این زوج با هم باشند یا ترجیح می دهید خودتان عروس مرده را اغوا کنید؟

که در Fallout 4 شما می توانید یک کشتی غرق در تاریخ را کشف کنید: The قانون اساسی USS. بر اساس مدل واقعی، این نمونه پس از فاجعه هسته ای در خانه ای گیر کرده است. وظیفه شما این است که به کاپیتان روبو و خدمه مکانیکی او کمک کنید تا کشتی را دوباره آماده کنند و آن را به سفر نهایی خود بفرستند. با این حال، این مدت کوتاه‌تر از آن چیزی است که در ابتدا گمان می‌کردید…

پارک جنوبی: چوب حقیقت کاملاً دیوانه است نباید راز باشد. با این حال، علاوه بر گوزهای شعله ور، پروب های مقعدی و الف های شورت، به یک کار جانبی برخورد می کنید که در نگاه اول به نظر نمی رسد کاملاً با تصویر مطابقت داشته باشد: “عیسی را دریابید”.

کشیش ماکسی این وظیفه را در مقابل کلیسای شهرداری به شما می دهد که باید وارد آن شوید. البته شما عیسی را با دعا و توبه نمی‌یابید – اما در یک بازی فوق العاده احمقانه از پنهان و جستجو. پاداش شما: اگر چندین بار متوالی عیسی را پیدا کرده اید، او به عنوان یک افسون به شما در جنگ های شما کمک می کند. در آنجا او با تفنگ تهاجمی خود، حریفان شما را از پا در می آورد. ساوت پارک می ماند ساوت پارک…

این ماموریت جانبی خاموش است سرزمین های مرزی 2 نه سخت است و نه وقت گیر با این وجود، او تا به امروز در حافظه بسیاری از طرفداران باقی مانده است – فقط به این دلیل که بسیار عجیب است. وظیفه شما فوق العاده است تیراندازی صورت مک شوتی به صورت. خودشه. این به شما بستگی دارد که چه مدت اجازه دهید رقص های خنده دار شخصیت مکمل قبل از برآورده کردن آرزوی او شما را سرگرم کند.

ماجراهای وایکینگ یوبی سافت Assassin’s Creed Valhalla یک دنیای بازی بزرگ با فعالیت ها و برخوردهای فراوان ارائه می دهد که با آن می توانید ساعت به ساعت بکشید. یکی از ماموریت ها به ویژه عجیب است: رویداد جهانی “معجون بدبو”. در ابتدا، ماموریت جانبی هنوز مانند یک تلاش جمع آوری معمولی به نظر می رسد.

زنی از فاضلاب از تو درخواست می کند تعدادی تخم مار برای پیدا کردن اما کاری که او با آن انجام می دهد فقط منزجر کننده است. او پس از خوردن این وعده غذایی سرشار از پروتئین، گازهایی را آزاد می کند که سه مرد که در خیابان های شهر حدود ده متر بالاتر از او قدم می زنند، با انزجار فرار می کنند.

وقتی وارد شدی The Elder Scrolls V: Skyrim Sam Guevenne به ظاهر نامحسوس را به مسابقه نوشیدن مشروب دعوت می کند، یکی از دیوانه کننده ترین ماموریت های جانبی در کل بازی در انتظار شماست. پس از اتمام ماموریت “یک شب به یاد ماندنی” صبح روز بعد در معبد مارکارت از خواب بیدار می شوید.

متوجه می شوید که نه تنها با یک بانوی زاغ جادوگر نامزد کرده اید، بلکه یک بز را نیز دزدیده اید و آن را به یک غول فروخته اید. حالا این شما هستید که باید تجربیات دیشب را بازسازی کنید – حافظه شما هیچ کمکی به شما نمی کند

یک برنامه کامپیوتری در رنگ و چرم؟ پادشاه رپتور؟ و تعقیب و گریز از درون طلسم نوشابه؟ DLC “ورود به Dominatrix” مجموعه کاملی از ماموریت های عجیب و غریب است که حتی با استانداردهای آن مطابقت دارند سطر مقدس 4 کاملا پیچ شده اند

فقط برای این بسط، ارزش دارد که Saints Row را دوباره از جعبه گلوله بیرون بیاورید. و در حالی که در آن هستید، هنوز هم می توانید وارد شوید “چگونه مقدسین کریسمس را نجات دادند” کریسمس را از چنگال بابا نوئل شیطانی نجات دهید.



منبع