از چند دستگاه می توانید همزمان استفاده کنید؟

حتی اگر Disney + به شما این فرصت را بدهد که تا هفت نمایه برای خانواده بزرگتر یا اشتراک مسطح ایجاد کنید، هر هفت مالک نمایه نمی توانند همزمان با یک حساب از این سرویس استفاده کنند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

چند نفر از اعضای خانواده می‌توانند همزمان با یک حساب Disney+ محتوا را تماشا کنند. به این ترتیب، والدین می توانند در حالی که در حال تماشای تبلت در اتاق کودکان با همان دسترسی هستند، همزمان چیزی را در تلویزیون اتاق نشیمن تماشا کنند. اما محدودیت‌هایی وجود دارد – ما در اینجا روشن می‌کنیم که چند کاربر و دستگاه می‌توانند همزمان دیزنی پلاس را پخش کنند.

دیزنی + | تریلر “Start Streaming”.

Disney+ روی چند دستگاه به طور همزمان می تواند کار کند؟

بیشترین می تواند تا 4 دستگاه به طور همزمان برای پخش محتوا استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است که شما یک اکانت “Disney +” دارید محتوا را در حداکثر 10 دستگاه دانلود کنید می توان.

“Disney+ به شما امکان می دهد محتوا را در حداکثر 10 دستگاه پخش و بارگیری کنید. متأسفانه، به نظر می رسد که شما از حد خود فراتر رفته اید. اگر فکر می‌کنید این پیام را به اشتباه دریافت می‌کنید، به مرکز راهنمایی +Disney (کد خطا 13) مراجعه کنید.”

برای تماشای همزمان فیلم‌ها یا سریال‌های مختلف در این سرویس، یک خانواده نیازی به اشتراک چندین اشتراک Disney+ ندارد. دیزنی پلاس روی دستگاه های مختلفی کار می کند، بنابراین هر کاربر می تواند به راحتی از تلفن هوشمند، تبلت، تلویزیون یا لپ تاپ خود استفاده کند.

حتی در یک خانواده با بیش از 4 نفر، به ندرت اتفاق می افتد که همه واقعاً بخواهند برنامه خود را همزمان تماشا کنند. به نظر می رسد دیزنی دوباره رقیب بزرگ استریم نتفلیکس را دنبال می کند، که همچنین به حداکثر چهار دستگاه اجازه می دهد تا به طور همزمان از طریق یک حساب استریم کنند.

منبع تصویر: دیزنی

کد خطای 13 و 75: تعداد دستگاه ها بیشتر شده است

کد خطا 75 – جریان های بسیار زیاد

به محض اینکه نفر پنجم سعی می کند یک جریان را با همان حساب شروع کند، باید کد خطای 75 را دریافت کند:

«به نظر می‌رسد به حداکثر تعداد دستگاه‌ها برای پخش جریانی Disney+ رسیده‌اید. می‌توانید Disney+ را روی حداکثر چهار دستگاه به طور همزمان پخش کنید. لطفاً برای ادامه پخش، پخش جریانی را در دستگاه دیگری متوقف کنید (کد خطای 75).

در این حالت، ابتدا باید دانلودهای موجود در دستگاه دیگری را حذف کرده و از آن خارج شوید تا دستگاه دیگری را تحت همان حساب دیزنی پلاس ثبت کنید.

چگونه فیلم و سریال تماشا می کنید؟

اگر بخواهید فیلم یا سریال را در دستگاه یازدهم بارگیری یا پخش جریانی کنید، یک پیام خطای بسیار مشابه دریافت خواهید کرد. در این مورد کد خطا 13 است:

در این صورت، کاربر دیگری ابتدا باید سرویس استریم را پایان دهد تا بتوانید از دیزنی پلاس استفاده کنید.

کد خطا 13 – تعداد زیادی دستگاه