از رانندگان خودروهای الکترونیکی خواسته می شود تا مبلغی را پرداخت کنند

اگر می خواهید ماشین الکتریکی خود را در Lidl شارژ کنید، معمولاً به برنامه Lidl Plus نیاز دارید:

Lidl Plus توضیح می دهد: این برنامه به این صورت کار می کند

رانندگی خودروهای الکترونیکی ارزان‌تر از موتورهای احتراقی است. این حقیقت به طور فزاینده ای متزلزل می شود، زیرا قیمت برق در ایستگاه شارژ و همچنین در خانه همچنان در حال افزایش است. این نه تنها هر توقف شارژ را گران تر می کند، بلکه حفظ پیشنهاد خود را برای ارائه دهندگان شارژ رایگان دشوارتر می کند.

با افزایش قیمت برق، رانندگان خودروهای الکترونیکی با روزهای سختی روبرو هستند. از آنجا که نه تنها میانگین قیمت در ایستگاه شارژ افزایش می یابد، پیشنهادات برای برق رایگان نیز نادر می شود. با Lidl، یکی از آخرین سنگرهای پولی گیر در میان رانندگان خودروهای الکترونیکی اکنون در حال سقوط است.

Lidl

رانندگان خودروهای الکترونیکی شانسی ندارند: شارژ رایگان در Lidl و Kaufland در آستانه انقراض است

گروه شوارتز اکنون اعلام کرده است که برق رایگان تا چند روز دیگر به پایان می رسد. این شرکت شامل تخفیف Lidl و همچنین سوپرمارکت های Kaufland است. خوب از دوشنبه 12 سپتامبر شارژ خوک ها در پارکینگ های کافلند و لیدل شارژ می شود. اگر می خواهید ماشین الکتریکی خود را در آنجا شارژ کنید (منبع: dpa از طریق t-online).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

پولی که Lidl و Kaufland در آینده در ایستگاه شارژ جمع آوری خواهند کرد، برای تامین مالی تعمیر و نگهداری شبکه شارژ و گسترش بیشتر استفاده خواهد شد. اما این نیز درست است که قیمت های سرسام آور برق ادامه عرضه برق رایگان را از نقطه نظر اقتصادی عملا غیرممکن می کند.

پایان برق رایگان: لیدل تنها نیست

در مقایسه با سایر ارائه دهندگان، هنوز هم می توانید با Lidl و Kaufland ارزان تر از آن استفاده کنید: برای شارژ AC کلاسیک تا یک عدد قدرت شارژ 43 کیلووات 29 سنت در هر کیلووات ساعت خواهد بود ضروری. شارژ DC – یا شارژ سریع – تا 149 کیلو وات باید 48 سنت هزینه داشته باشد. به گفته این شرکت ها، شارژ در مکان های جداگانه می تواند حتی با 150 کیلووات یا بیشتر سریع تر باشد. برای این شما 65 سنت در هر کیلووات ساعت می گیرید.

رقابت قبلاً به همین نتیجه رسیده است: Aldi شروع به توقف پیشنهاد برق رایگان خود در ماه جولای کرد. موسسه تحقیقات تجارت EHI قبلا در مطالعه ای در ماه مه مشخص کرده بود که تعداد ارائه دهندگان برق رایگان برای خودروهای برقی در حال کاهش است. فقط 1 باقی مانده5 درصد از ارائه دهندگان هنوز پیشنهادات رایگان داشتند، و روند کاهشی ادامه دارد. این امر مزیت خودروهای الکترونیکی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، که در واقع باید وسایل نقلیه الکتریکی را جذاب تر از موتورهای احتراقی کند.



منبع