از بازی‌ها و فیلم‌ها: 15 شیء مذهبی که هرگز نمی‌توانستید بخرید



چه در بازی‌ها و چه در فیلم‌ها – شخصیت‌ها اغلب به اشیاء نمادین چشم‌نواز مجهز هستند. همانطور که یکی از شرکت‌های جواهرسازی در فهرست ثابت می‌کند، در واقعیت، اینها قیمتی ندارند. در آنجا گنجینه های تخیلی فهرست شده است که شما هرگز نمی توانید از پس آن برآیید. ما به شما نشان خواهیم داد که چیست.

آیا تا به حال یک بازی انجام داده اید و به این فکر کرده اید که چقدر باید در دنیای واقعی برای آن ریزه کاری که به طور خاص دوست دارید هزینه کنید؟ آیا تا به حال چیزی را در یک برنامه دیده اید که شما را مسحور خود کند و سپس به این فکر کرده باشید که آیا می توانید آن را بپردازید؟ با 15 شی ما پاسخ را برای شما داریم.

تیلور و هارت حلقه‌های نامزدی و جواهرات سفارشی می‌سازد، از جمله قطعاتی با الهام از فرهنگ پاپ. آنها لیستی از اشیاء را در وب سایت رسمی خود منتشر کردند از بازی های ویدیویی، فیلم ها و سریال های نمادین، که مطمئناً به یک یا آن قطعه توجه کرده اید. تخمین های این شرکت بر اساس مواد، سنگ های قیمتی احتمالی و اندازه قطعات است. (منبع: taylorandhart)

اما فعلا صحبت کافی است. پس از همه، شما می خواهید چیزی را ببینید.

در فیلم تایتانیک (1997)، جواهرات زیبایی که نامزدش کالدون هاکلی به رز دیویت بوکاتر داده بود، به عنوان بخشی از تاج لویی شانزدهم نوشته شد. این سنگ قیمتی به یک الماس آبی قلبی شکل تقریباً 45 قیراط در فضای طلای سفید و الماس بی رنگ تغییر شکل داده است.

اگر قلب اقیانوس واقعا وجود داشت، زنجیره ارزشی در اطراف داشت 280 میلیون یورو.

پرنسس هلو به ندرت بدون تاج خود دیده می شود و چه چیزی می تواند برای او مناسب تر از یک یاقوت کبود 175 قیراطی در مرکز تاج باشد که در کنار آن تورمالین های پارایبا با اندازه مشابه و قیراط قرار دارد. همراه با فلز، که قیمتی در حدود 43000 یورو دارد، ارزش کل آن حدودا به دست می آید 275 میلیون یورو.

جای تعجب نیست که ماریو تحت هیچ شرایطی نمی خواهد او را از دست بدهد.

این دستکش که از فیلم‌های Avengers Infinity War و Avengers End Game شناخته می‌شود، نه تنها قدرتمند است، بلکه فوق‌العاده ارزشمند است. خود دستکش از اورو ساخته شده است، فلزی خیالی که نزدیک‌ترین مشابه آن در مشتری یافت شد. ارزش در اینجا حدود 1،150،000 یورو برآورد شده است. علاوه بر این، جواهرات متعددی وجود دارد.

سنگ واقعیت (قرمز) احتمالاً یاقوت است. این رقم در حدود 17 میلیون یورو برآورد شده است. به این سنگ یادبود (زرد)، احتمالاً یاقوت کبود می‌پیوندد. ارزش اینجا حدود 458000 یورو است. سنگ پاور (بنفش) نیز احتمالاً یاقوت کبود است که قیمتی در حدود 400000 یورو دارد. سنگ فضایی (آبی)، باز هم یاقوت کبود، حدود 344000 یورو ارزش دارد. سنگ روح (نارنجی)، باز هم یاقوت کبود، حدود 315000 یورو قیمت دارد. در نهایت سنگ زمان (سبز). این احتمالاً یک زمرد است که حدود 200000 یورو ارزش دارد.

اگر دستکش واقعا وجود داشت، ارزشش را داشت 20000000 یورو.

گردنبندی که مرلین مونرو در نقش لورالی لی در حین اجرای فیلم Diamonds Are A Girl’s Best Friend در فیلم بلوندها ترجیح داده بود، یکی از نمادین ترین جواهرات تاریخ سینماست. برای ایجاد ظاهری مجلل، از دو گردنبند در اینجا استفاده شده است.

اولی یک زنجیر تنیس با نه الماس گلابی شکل 3 قیراط و 75 الماس گرد 0.35 قیراط است. زنجیر دوم یک چوکر با یک الماس بیضی شکل 5.0 قیراط در مرکز، تقریبا 105 الماس برلیانت گرد 0.90 قیراط و 36 الماس دیگر 0.25 قیراط است.

در مجموع ارزش گردنبندها تقریباً می باشد 1000000 یورو تخمین زده.

جولیا رابرتز یکی از نمادین ترین نقش های خود را در نقش ویویان وارد در فیلم زن زیبا دریافت کرد. احتمالاً گران ترین ظاهر او یک لباس بدون بند همراه با یک گردنبند زیبا بود. این شامل 22 یاقوت قلبی شکل است که مجموعاً 15.4 قیراط است که توسط 18 الماس 0.10 قیراط احاطه شده است.

این گردنبند به قدری ارزشمند است که حتی در حین فیلمبرداری، نگهبانان خود را نیز به آن اختصاص دادند.

این جواهر تقریباً قیمت دارد 200000 یورو.

شمشیر الماس بدون شک گران‌ترین موردی است که می‌توانید در Minecraft بسازید. در حقیقت، ابتدا باید الماسی به این اندازه پیدا کرد، اما طبق گفته تیلور و هارت، می‌توان از ۲۷۲۲ الماس برای ساخت شمشیر استفاده کرد.

در نهایت، این یک سرگرمی گران خواهد بود، زیرا شما باید آن را در اطراف انجام دهید 189000 یورو گذاشتن …. روی میز.

یکی از بزرگ‌ترین پرسش‌های چند دهه گذشته این بوده است که “بلا گوت چه شد؟” ظاهراً شخصیت بدنام The Sims 2 در شرایطی مرموز از شوهر و فرزندان ثروتمند خود ناپدید شد و از آن زمان در همه بازی های این مجموعه ظاهر شده است. به نظر می رسد داستان او متفاوت است، اما جواهرات او هرگز. تخمین زده می شود که گوهر سبز او برابر با 70 قیراط است.

اگر این زنجیره واقعاً وجود داشته باشد، در مورد آن است 92000 یورو ارزش.

در سال 2013، همه آهنگ “Let it Go” را می خواندند، احتمالاً نمادین ترین آهنگ از فیلم “Frozen – Vollig brazen”. احتمالا در حین نمایش در فیلم زیاد به تاج توجه نکرده اید، اما کاملاً ارزشمند است. این دارای یک یاقوت کبود گلابی شکل 4K است که در یک تاج طلای زرد 18 عیار قرار گرفته است.

اگر تاج واقعا وجود داشت، تقریباً وجود داشت 86000 یورو هزینه ها

فیلم “پلنگ سیاه” نه تنها مناظر خیره کننده، بلکه لباس های افسانه ای را نیز ارائه می دهد. اینها شامل گردنبند Okoye، چوکر طلای زرد 18 عیار است.

ارزش تخمینی این قطعه جواهرات حدود 57000 یورو.

در دنیای بازی تاج و تخت، گفته می شود که تنها یک اژدهای پلاتینیوم وجود دارد. وقتی مادر اژدها یکی را به گردنش می اندازد مناسب است.

تخمین زده می شود که گردنبند دست ساز دنریس حاوی 200 گرم پلاتین است که ارزش آن را در حدود 200 گرم دارد. 26500 یورو.

تاج زلدا از “افسانه زلدا: نفس وحشی” با ظرافت پردازش شده است و به طور طبیعی با موهای او ترکیب می شود.

این احتمالاً از طلای زرد و یاقوت های کوچک تشکیل شده است که ارزشی در حدود دارد 21000 یورو نتایج.

در این انیمیشن، پرنسس یاسمین از «علاءالدین» جواهرات بسیار ساده ای از طلای جامد می پوشد، اما در اقتباس فیلم لایو اکشن، همه چیز با یک مجموعه فیروزه ای رنگارنگ تر می شود.

ارزش زنجیره در اطراف خواهد بود 17000 یورو تخمین زده.

ریچل تصمیم گرفت با بری در سریال نمادین دهه 90 Friends ازدواج کند.

حلقه نامزدی باید ارزشی حدودا داشته باشد 9000 یورو دارند.

Time-Turner از هری پاتر و زندانی آزکابان وسیله ای است که امکان سفر در زمان را فراهم می کند. از یک ساعت شنی کوچک تشکیل شده است که با زیور آلات احاطه شده است. تعداد دفعاتی که ساعت شنی را می چرخانید، تعداد ساعاتی است که در زمان به عقب سفر کرده اید.

برای قیمت Time-Turner باید قطعه جواهرات را گرد کنید 7000 بار چرخش، زیرا با مقدار تخمینی مطابقت دارد.

طلسم از The Elder Scrolls V: Skyrim به الهه مارا تقدیم شده است و امکان ازدواج را برای صاحب آن باز می کند.

اگر حرز واقعا وجود داشت، گرد بود 7000 یورو هزینه ها

برای یافتن این 15 شی باید عمیقاً در جیب خود فرو کنید، اما همه آنها جذابیت منحصر به فرد خود را دارند و بازی های ویدیویی، فیلم ها و سریال ها را زیباتر می کنند.

به هر حال: اگر دوست دارید درباره فیلم «یخ زده» اطلاعات بیشتری کسب کنید، مجموعه عکس ما «5 نکته ای که درباره فیلم یخ زده دیزنی نمی دانستید» را پیشنهاد می کنیم.



منبع