از این ترفند باتری دوری کنید

بنابراین: کاربران آیفون ترجیح می دهند دست خود را از ترفند ادعایی صرفه جویی در انرژی دور نگه دارند. آیفون نه سریعتر است و نه باتری آن بیشتر دوام می آورد. برعکس، فقط بی جهت برق بیشتری مصرف می کند.



منبع هنوز هم افسانه ها و شایعات زیادی در مورد استفاده از آیفون وجود دارد. اما بهتر است دست خود را از چنین ترفندی که گفته می شود عالی است دور نگه دارید، زیرا در نهایت با آن فقط برعکس می شوید.

سیب

فقط در صورتی باید برنامه را به اجبار ترک کنید دیگر پاسخ نمی دهد و مشکلاتی ایجاد می کند. اپل همچنین تنها در این موارد استثنایی انجام این کار را توصیه می کند و این را در یک سند پشتیبانی مربوطه می نویسد، نقل قول: “مثلاً هیچ دلیلی برای بستن یک برنامه وجود ندارد، زیرا بستن آن باعث صرفه جویی در مصرف باتری نمی شود.”

آیا هنوز فکر می‌کنید که اگر برنامه‌ها را به اجبار در تغییردهنده برنامه ببندید، آیفون شما روان‌تر کار می‌کند و انرژی کمتری مصرف می‌کند؟ این کار به سرعت انجام می شود: به سادگی برنامه مورد نظر را با انگشت خود “پاک کنید” – تمام شد. فکر اشتباه این یکی “ترفند” مزخرف است و می ماند.

توقف اجباری برنامه ها در آیفون: واقعاً چه اتفاقی می افتد

از طرف دیگر، اگر برنامه ای به اجبار خاتمه یابد، مستقیماً از حافظه حذف می شود. وقتی دوباره آن را باز می کنید، iOS باید کد برنامه را از حافظه فلش در حافظه اصلی واقعی بارگذاری کند. این کار نسبت به بازگرداندن یک برنامه غیرفعال به پیش زمینه، قدرت بسیار بیشتری مصرف می کند. این باعث مصرف انرژی بیشتر و کاهش عمر باتری می شود. شما دقیقاً با آن خواهید داشت برعکس به دست آورد.

این بر اساس این تصور غلط است که برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، منابع زیادی مانند RAM را اشغال می‌کنند و آیفون را کندتر می‌کنند. اما این درست نیست. در واقع، به این صورت است: برنامه‌هایی که در پیش‌زمینه نیستند، در وضعیت شبه غیرفعال هستند (به ترتیب در وضعیت پایین) و در نهایت حداقل منابع را مصرف می کنند.

فقط در مواقع اضطراری باید برنامه ها را از این طریق ببندید. (منبع تصویر: GIGA، اسکرین شات)

هنوز چیز او:

نکات و ترفندهای بیشتر:

اپل توصیه می کند: فقط در مواقع اضطراری