از امروز، آلدی یک محصول پزشکی را می فروشد که همه باید آن را داشته باشند

دستگاه فشار خون باید در هر خانه ای موجود باشد. این فقط برای افراد مسن که نیاز به مراقبت از فشار خون خود دارند مهم نیست، بلکه برای افرادی که به طور منظم از استرس، رژیم غذایی نامناسب یا ضعف عمومی رنج می برند، مهم است. فشار خون بالا یک خطر خاموش است، زیرا شما فقط زمانی متوجه چیزی می شوید که دیگر خیلی دیر شده باشد.

تخفیف‌دهنده Aldi مرتباً محصولاتی را ارائه می‌کند که اگر قبلاً آنها را ندارید واقعاً ارزش خرید دارند. این دقیقا همان چیزی است که امروز دوباره اتفاق می افتد. سپس دستگاه فشار خون مچ دست با قیمت مناسب به فروش می رسد.

آلدی دستگاه فشار خون را با پول کمی می فروشد

فشار خون مچی Sanitas 651.21 SBM 03 WHO، حافظه 1 x 60، از 14 تا 19.50 سانتی متر

همچنین می توانید فشار خون را با این ساعت هوشمند هواوی اندازه گیری کنید:

اندازه گیری فشار خون بسیار مهم است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

از 10 جولای 2023، Aldi Nord یک محصول واقعا مهم خواهد داشت قیمت فقط 14.99 یورو فروخته می شود. این هست یک فشار خون مچ دست (به Aldi Nord نگاه کنید). می توانید چهار پروفایل ایجاد کنید و سابقه فشار خون چهار نفر را زیر نظر داشته باشید. هر پروفایل می تواند 60 مقدار را ذخیره کند. این یک پیشنهاد محلی است که فقط در Aldi Nord معتبر است.

Aldi Nord این فشار خون مچی را به قیمت 14.99 یورو به فروش می رساند (منبع تصویر: AMBIANO)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/10/2023 08:09

قیمت 15 یورو فشارسنج مچی Aldi کاملا مناسب است. مطمئناً به اندازه یک پزشک دقیق اندازه گیری نمی شود، اما می تواند سرنخ هایی را ارائه دهد که آیا فشار خون بسیار بالا است. در آمازون یک جایگزین برای 13 یورو پیدا خواهید کرد (به آمازون نگاه کنید)، اما اکثر دستگاه ها به طور قابل توجهی گران تر هستند.

فشار خون مچی Sanitas 651.21 SBM 03 WHO، حافظه 1 x 60، از 14 تا 19.50 سانتی متر

من به طور مستقیم تجربه کرده ام که اندازه گیری منظم فشار خون چقدر مهم است. فقط به طور تصادفی متوجه شدم که فشار خونم خیلی بالا است و نیاز به درمان دارم. با آگاهی، توانستم رژیم غذایی خود را تغییر دهم، مراقبت های پزشکی دریافت کنم و اکنون با فشار خون طبیعی زندگی کنم. در سن خودم هرگز چنین انتظاری را نداشتم. چند یورویی که چنین فشار خونی هزینه می کند، به خوبی سرمایه گذاری شده است. من شخصاً از این مدل با یک برنامه تلفن هوشمند استفاده می کنم که کمی گران تر است (آن را در آمازون بررسی کنید).