ارسال بسته های برگشتی با و بدون برگه برگشت

برگه برگشت موبایل در دسترس همه نیست. این سرویس یک همکاری بین برخی از خرده فروشان و هرمس است. به عنوان بخشی از بازگشت بسته، به طور خاص برای هر بسته تولید می شود. این یک کد QR است که در تلفن هوشمند خود ذخیره می کنید. هنگام بازگشت یا تحویل گرفتن مرسوله، این کد توسط فروشگاه بسته یا حمل کننده بسته خوانده می شود.

اگر محموله واقعاً شامل برگه بازگشت آماده نشده باشد، معمولاً می توانید از خرده فروش درخواست کنید. می توانید آن را در قسمت مشتری فروشگاه یا اپلیکیشن خرید دانلود و چاپ کنید.

اساساً این سرگرمی گران قیمت است و برای کوچکترین بسته ها از 7.45 یورو شروع می شود. برای خرید بسته های هرمس باید قوانین زیر را رعایت کنید:

  • مجموعه فقط در روزهای کاری (دوشنبه تا شنبه) موجود است.
  • اگر در تاریخ توافق شده در آنجا نباشید، پیام رسان دوباره – در روز کاری بعدی – می آید.
  • نمی توانید زمانی را انتخاب کنید. تحویل بین ساعت 8 صبح تا 8 شب است.
  • برای تحویل گرفتن بسته در روز بعد، سفارش باید قبل از ساعت 8 بعد از ظهر انجام شود. سفارشات بعدی جمع آوری به یک روز کاری بعد موکول می شود.

سپس یا برچسب آماده شده را از برگه برگشت بردارید یا خودتان برچسب برگشت را چاپ کنید. آن را به گونه ای روی بسته بچسبانید که بارکدها و آدرس های قدیمی پوشانده شود و بسته را در فروشگاه بسته تحویل دهید. از طرف دیگر، می توانید بسته خود را توسط هرمس تحویل بگیرید.

هرمس با برگه برگشت تلفن همراه برمی گردد

اگر سؤالی در مورد فرآیند دارید یا چیزی کار نمی کند، بهتر است خودتان از خرده فروش بپرسید یا با پشتیبانی هرمس تماس بگیرید.

بازده هرمس را دریافت کنید – این روش کار می کند

شما همچنین می‌توانید بازده هرمس خود را از خانه تحویل بگیرید. با این حال، این سرویس رایگان نیست و باید هزینه آن را پرداخت کنید. می‌توانید از لیست قیمت‌های هرمس برای جمع‌آوری بسته مطلع شوید.

سفارش شما معمولا همراه با برگه برگشت و برچسب مرجوعی است که فقط باید آن را روی بسته بندی مجدد بچسبانید. در این حالت بدون عارضه، شما به سادگی بسته را به نزدیکترین بسته فروشی می برید، که می توانید با استفاده از بسته یاب هرمس آن را جستجو کنید.

اگر می خواهید با هرمس بازگشتی ارسال کنید، دو گزینه دارید. می توانید برگه برگشت را چاپ کنید یا از برگه برگشت تلفن همراه استفاده کنید. GIGA هر دو گزینه را برای شما توضیح می دهد. شما حتی می توانید از هرمس بازگشتی دریافت کنید!

هرمس

اکنون زمانی که بسته را برای بازگشت به هرمس تحویل می دهید، این کد را نشان می دهید. رسیدی دریافت خواهید کرد که در صورت بروز مشکل در بازگشت، باید آن را نگه دارید.

در برخی موارد نادر، مجموعه بسته های هرمس نیز بخشی از بازگشت فروشگاه است. بهتر است سیاست بازگشت خرده فروش یا برگه بازگشت ارائه شده را بررسی کنید.

نظر شما در مورد خرید اینترنتی چیست؟

برای بازگشت با هرمس قطعاً به برگه بازگشت نیاز دارید، اما لازم نیست که کاغذی باشد. بسته معمولاً با برگه برگشتی همراه است که فروشنده در آنجا قرار می دهد. در غیر این صورت، می توانید برگه برگشت از هرمس را چاپ کنید یا از برگه برگشت تلفن همراه استفاده کنید. در هر صورت، می توانید از آن برای ردیابی بازده هرمس به صورت آنلاین استفاده کنید. فروشگاه معمولاً هزینه های بازگشت را تقبل می کند. در برخی موارد باید هزینه آن را خودتان پرداخت کنید. بهتر است از قبل این موضوع را روشن کنید!

مرجوعی هرمس با برگه برگشت

نحوه دریافت برچسب بازگشت تلفن همراه از هرمس:

  1. تماس می گیرد (ترجیحا در گوشی هوشمند شما) وب سایت فروشنده بالا یا باز می کند اپلیکیشن فروشگاه.
  2. در آنجا وارد شوید و فرآیند بازگشت را آغاز می کند. اکنون می‌توانید آنچه را که می‌خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.
  3. بالاخره شما این امکان را دارید برگه برگشت تلفن همراه را انتخاب کنید. مربوطه کد QR ایجاد شد و یا در برنامه ذخیره می شود یا به عنوان ایمیل برای شما ارسال می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع