“ارباب حلقه ها” ساخت آلمان

صحبت از تا به امروز، Hohlbein بیش از 43 میلیون کتاب فروخته است و همچنین تاکنون بیش از 200 اثر عمدتاً در زمینه فانتزی، علمی تخیلی و ترسناک نوشته است. از این رو گاهی اوقات او را «استفان کینگ آلمانی» می نامند.

هوشمند از طرح اما پس از آن شما احتمالا نمی خواهد. می توان آن را اینگونه خلاصه کرد: مارک و دوستانش باید به دنیای متعصب «برج سیاه» نفوذ کنند تا در نهایت توماس (برادر مارک) را نجات دهند.

اگر می خواهید اولین برداشت را از “Der Greif” داشته باشید، باید این کار را انجام دهید تماشای تیزر. نقطه اول هنوز خیلی کوتاه است. با این وجود، بیننده در حال حاضر بینشی از دنیای خارق العاده سریال پیدا می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

اولین تیزر تریلر:

اگر اکنون می خواهید بیشتر بدانید – رمان اصلی:

گریفین

از ماه مه مشخص خواهد شد که آیا مشتریان آلمانی آمازون پرایم در نهایت به «Der Greif» علاقه خواهند داشت یا خیر. در هر صورت، تمایل آمازون به ریسک پذیری برای تولید مواد فانتزی محلی قابل استقبال است. رقیب نتفلیکس نشان داده است که می تواند موفق شود “تاریک” در سال های اخیر به طرز چشمگیری نشان داده است. سپس شما از یک فلاپ بعدی مانند “1899” عبور می کنید.

The Griffin – تیزر تریلر

اما Amazon Prime Video همچنین می تواند آن را با اندازه کوچکتر انجام دهد و به این ترتیب شروع می شود از 26 می یک تماشای فانتزی آلمانی شش قسمتی که به راحتی می توانست با داستان بی پایان رقابت کند. به عنوان یک الگو برای “گریفین” نه اثری از مایکل انده، بلکه رمانی به نام نویسنده مشهور آلمانی ولفگانگ و همسرش هایکه هولبین. اتفاقاً بیش از یک میلیون نسخه از کتاب بدون نسخه فروخته شد (مشاهده در آمازون).

گریفین

Amazon Prime Video برای طرفداران فانتزی قلب دارد. با این حال، این سرویس استریم نه تنها موفق به تولید آثار بین المللی مانند “ارباب حلقه ها” می شود، بلکه بازار آلمان نیز برای اولین بار در ماه می با یک سریال جدید و انحصاری از این ژانر ارائه می شود. هر کسی که مشتاق ولفگانگ هولبین باشد خوشحال خواهد شد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/04/24 00:26

نتفلیکس در حال انجام آن است

حتی اگر پاسخ منتقدان بسیار مبهم بود، اما با «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» آمازون ثابت می‌کند که ارائه‌دهنده استریم به معنای تجارت است و مایل است پول و زمان خود را در موضوعات فانتزی مربوطه سرمایه‌گذاری کند.

در ماه مه: Amazon Prime Video رمان پرفروش را به صورت سریال به ارمغان می آورد