اخراج ها در حال انباشته شدن هستند – به دلایل خوبی

پس از Vodafone Telekom در رتبه دوم (26289 لغو) و o2 در مقام سوم (22489). با 16727 فسخ، 1&1 در رتبه ششم در رتبه بندی خاتمه قرار دارد، در حالی که Freenet (10387) یکی دیگر از ارائه دهندگان در بین 15 شرکت برتر است که بیشترین خاتمه را در Volders جمع آوری کرده است:

15 شرکت برتر که قراردادهای آنها از طریق Volders در سال 2022 فسخ شده است توسط صنعت تلفن همراه هدایت می شود. (منبع تصویر: ولدرز)

از یک طرف، ارقام فسخ، اطلاعاتی را در مورد شرایطی که مشتریان به خوبی دریافت کرده اند ارائه می دهد – یا خیر. از سوی دیگر تعداد زیاد لغو نیز نشان دهنده تعداد بالای مشتریان است. نمی توان نتیجه گرفت که Vodafone به دلیل اخراج های زیاد کار بدی دارد.

30447 فسخ قرارداد Vodafone مشتریان ارائه دهنده اینترنت، تلویزیون و تلفن همراه بیش از 2022 خواهند داشت ولدرز آن را اجرا کنند. این بدان معناست که گروه انگلیسی با مقر آلمانی خود در دوسلدورف از کار افتاده است رتبه 1 در رتبه بندی خدمات قرارداد و فسخ اما نه تنها Vodafone در Volders با حجم مناسبی از لغو، که حتی نسبت به سال قبل افزایش یافته است، متمایز است. ارائه دهندگان تلفن همراه آلمان همگی بسیار جلوتر هستند.

دلایل مختلف فسخ قابل توجه است. بطور کلی “دلایل مالی” یا به طور خاص “هزینه های بسیار بالا” اغلب در میان سه ارائه دهنده بزرگ آلمانی ذکر شده است. اما در اینجا Telekom بیشترین امتیازات منفی را جمع آوری می کند. ولدرز در بیانیه ای گفت که بیش از نیمی (51 درصد) از قراردادها به دلیل قیمت های بالا لغو شد.

بنابراین مصرف کنندگان در Vodafone مشهود هستند از خدمات ناراضی به طور کلی، با آنچه در ازای پول خود دریافت می کنند، و زمانی که محل زندگی خود را تغییر می دهند احتمالاً پوشش مورد نظر را برای خدماتی که رزرو کرده اند دریافت نمی کنند.

مصرف کنندگان در آلمان به طور مکرر قرارداد خود را با طیف گسترده ای از ارائه دهندگان فسخ می کنند. به طور سنتی، ارائه دهندگان تلفن همراه اغلب در خط مقدم هستند. Vodafone برای مدت طولانی در رتبه اول بی‌شکوه بوده است – و این جای تعجب نیست.

وودافون

ناامید وودافون: هیچ کس دیگر از طریق ولدرز اخراج نمی شود

در وودافون و o2، این دلیل از اهمیت کمتری برخوردار است، اما همچنان بیشترین ذکر شده به ترتیب با 31 و 36 درصد است. آنچه Vodafone باید در مورد آن فکر کند: با فسخ به این دلیل «ارزش برای پول» (16 درصد)، «خدمات ضعیف به مشتریان» (13 درصد) و به دلیل “جابه جایی” (16 درصد)، ارائه دهنده دوسلدورف به وضوح در رتبه بندی پیشرو است.

Vodafone و Telekom باید گزینه های محبوب رتبه صفر خود را متوقف کنند:

Vodafone باید چیزی را تغییر دهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع