معمولا مشکلات به سرعت رفع می شوند. اگر مشکل فنی دارید که “رسما گزارش نشده است”، بهترین کار این است که با پشتیبانی لینک بالا تماس بگیرید. قبل از انجام این کار، باید سعی کنید دستگاه خود (روتر یا تلفن همراه) را مجددا راه اندازی کنید. گاهی اوقات این می تواند همه مشکلات را از بین ببرد.
نحوه دستیابی به خدمات مشتری 1 و 1:
چه خطاهای فعلی 1 و 1 وجود دارد؟
1&1 علاوه بر دسترسی به اینترنت با تلفن VoIP، اتصالات تلفن همراه را نیز ارائه می دهد. اختلالات عادی اغلب به کارهای تعمیر و نگهداری مربوط می شود، اما اگر یکی از شبکه های مورد استفاده توسط 1&1 تحت تأثیر قرار گیرد، ممکن است مشکلاتی نیز ایجاد شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد مشکل خود از منابع اطلاعاتی فهرست شده در زیر بیابید.
از کجا می توانید در مورد مشکلات 1&1 اطلاعات بیشتری کسب کنید؟
- روی صفحه 1 و 1 توییتر خطاهای فعلی نیز گزارش شده است. در اینجا می توانید مشکلات را بررسی کنید یا حساب کاربری را دنبال کنید تا به سرعت مطلع شوید.
- صفحه فیس بوک 1&1 نیز در مورد اختلالات به شما اطلاع می دهد.
- اگر میتوانید تماس بگیرید، میتوانید با خط تلفن 1&1 تماس بگیرید تا ببینید چه اختلالاتی وجود دارد و چه مدت ممکن است طول بکشد.
- اگر هر گونه اختلالی وجود داشته باشد، اغلب می توانید ببینید که آیا قبل از صدور گزارش های رسمی مشکلی وجود دارد یا خیر. اینجاست که پیام های افراد آسیب دیده نمایش داده می شود و در نظرات می توانید نکات یا توضیحات دقیق تری از مشکلات را بیابید.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.