احتمالا هرگز این بازی را نخواهید داشت


از سال 1986، لینک و زلدا در سبک‌های هنری و گرافیکی مختلف در صفحه نمایش گیمرها به رقابت پرداخته‌اند. به خصوص قسمت Majora’s Mask با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران روبرو شد، اما بازی Zelda مانند این احتمالاً دیگر هرگز منتشر نخواهد شد.

افسانه ی زلدا

مدیر هنری The Legend of Zelda: Majora’s Mask یک بازی دیگر می خواست

مدیر هنری Majora’s Mask Takaya Imamura می تواند با سبک منحصر به فردش الهام بخش بسیاری از طرفداران بازی این بازی که در سال 2000 برای کنسول N64 منتشر شد، به شایستگی عنوان 2 بهترین بازی N64 در سال 2000، شماره 1 بازی N64 مورد بحث در سال 2000، و شماره 1 بیشترین اشتراک گذاری بازی N64 در سال 2000 را به خود اختصاص داد (منبع: متاکریتیک).

با این حال، این تنها کار او نبود. او همچنین با A Link to the Past و The Wind Waker درگیر بود، اما همچنان برنامه های بزرگی داشت. او در مصاحبه ای با VGC فاش کرد که دوست داشت دوباره روی سریال Zelda کار کند. او می خواست چیزی منحصر به فرد خلق کند، “با کمی چرخشاین مدیر هنری (منبع: VGC) گفت، در دنیایی عجیب و منحصر به فرد، شبیه به ماژورا.

حتی Majora’s Mask دنیایی منحصر به فرد را ارائه می دهد، همانطور که این تریلر ثابت می کند:

سوئیچ ماسک افسانه زلدا مایورا

متأسفانه او دیگر نتوانست این رویا را برای خود و هواداران برآورده کند، زیرا از سال 2021 در دوران بازنشستگی شایسته به سر می برد. با این حال او یک چیز دیگر را فاش کرد. او در همان مصاحبه در این باره صحبت کرد منشاء نام از بازی N64

ایجی آئونوما، تهیه‌کننده سری Zelda، قبلاً ادعا کرده بود که نام ژاپنی بازی، Majora’s Mask، اشاره‌ای به فیلم Jumanji است. با این حال، امامورا به VGC توضیح داد که این عنوان واقعاً است با الهام از فیلم دیگری تبدیل شد.

بله، این نام در ابتدا بر اساس نام من بود. من می خواستم از قسمت “ژورا” استفاده کنم زیرا از طرفداران بزرگ پارک ژوراسیک هستم. “Ima-Jura” … از این رو نام.

تاکایا امامورا در مورد آینده F-Zero صحبت می کند

علاوه بر سری بازی هایی مانند The Legend of Zelda و Mario Kart، F-Zero نیز بین طرفداران بسیار محبوب بود. در اینجا اما بازیکنان بیهوده منتظر یک قسمت جدید هستند. تاکایا امامورا دلیل این امر را فاش کرد:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع