
از طرح های خودروهای الکترونیکی توسط رئیس فولکس واگن، هربرت دیس او خیلی بیشتر نگه می دارد. تکیه بر تحرک الکترونیکی خالص راه درستی است. با این حال، خودروهای برقی خود بزرگترین چالش نیستند، بلکه فولکس واگن باید مراقبت بیشتری از نرم افزار داشته باشد. اخیراً اعلام شد که فولکسواگن با تأخیر نرمافزار جهانی خودروهای الکترونیکی خود را عرضه میکند. سیستمهای شارژ سریع Dudenhöffer و کارخانههای باتریسازی خودش در VW مثبت هستند.
دودنهوفر مزایایی را در این واقعیت میبیند که خودروسازان اکنون “در نهایت امنیت برنامه ریزی بیشتری دارند”. را چشم انداز آینده فولکس واگن، مرسدس بنز و بی ام و او هنوز متفاوت ارزیابی می کند. BMW معیار همه چیز در دنیای خودروهای جدید نیست، که در آن تسلا به ویژه در فناوری حرف اول را می زند. به گفته دودنهوفر، BMW از آینده می ترسد (منبع: Börsen-Zeitung).
از سال 2035، دیگر خودروهای جدیدی با موتورهای احتراقی کلاسیک نباید ثبت نام کنند. حداکثر تا این تاریخ، خودروسازان باید بالاخره با مفاهیم موجود خداحافظی کنند. فردیناند دودنهوفر این تصمیم را درست می داند. حتی “درست” است که فقط خودروهای الکتریکی در آینده مجاز باشند. او به پارلمان اتحادیه اروپا “تحسین بزرگی” می کند.
ممنوعیت اتحادیه اروپا برای خودروهای با موتورهای احتراق داخلی در سال 2035 اعمال خواهد شد – فردیناند دودنهوفر فکر می کند این تصمیم درستی است. پاپ خودرو در مصاحبه ای درباره آینده خودروسازان آلمانی نیز حکم می دهد. در اینجا او تفاوت های بزرگی پیدا کرد.
دودنهوفر ممنوعیت موتورهای احتراق داخلی اتحادیه اروپا را ستایش می کند
پاپ ماشین مرسدس را در مسیری مشابه فولکس واگن می بیند. با این حال، بر خلاف فولکسواگن، مرسدس به گفته او اشتباه میکند زیرا سازنده است کلاس جمع و جور را نادیده گرفت. در عوض، مرسدس “برای تجمل حتی فراتر می رود” در حالی که “هر چیزی که آنقدر شیک و درخشان نیست” را بیرون می اندازد.
آیا ارزش این را دارد که اکنون به یک خودروی برقی تبدیل شویم؟