اتو نیروگاه بالکن 820 وات و وای فای را با قیمت کمتر به فروش می رساند.


اگر می خواهید هزینه های برق خود را کاهش دهید، یک نیروگاه بالکن گزینه خوبی است. اخیراً قیمت سیستم های خورشیدی مینی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. هم اکنون می توانید یک ست کامل از اتو با قیمتی جذاب تهیه کنید. اما کمی هم ارزان تر است.

نیروگاه بالکن ارزان برای داشتن در اتو

قیمت نیروگاه های بالکن هر روز جذاب تر می شود. شما در حال حاضر می توانید یک مجموعه از VENDOMNIA از Otto تهیه کنید فقط 580 یورو (به اتو نگاه کنید). خوشبختانه هیچ هزینه حمل و نقلی برای تحویل توسط باربری وجود ندارد، بنابراین شما واقعاً فقط باید 580 یورو بپردازید. هر چیزی زیر 600 یورو در حال حاضر قیمت خوبی است. اگر می خواهید چند یورو بیشتر پس انداز کنید، می توانید نگاهی به نت بیندازید.

نیروگاه بالکن سیستم خورشیدی VENDOMNIA

نیروگاه بالکن سیستم خورشیدی VENDOMNIA

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/05 ساعت 10:55 ب.ظ

نکته ویژه در مورد پیشنهاد اتو این است که شما سلول های خورشیدی قدرتمندی با قدرت 410 وات، یعنی در مجموع 820 وات دریافت می کنید. اینورتر همچنین دارای یک رابط WLAN است و می توانید از داده های آن استفاده کنید مینی منظومه شمسی را مستقیماً از طریق یک برنامه بخوانید. اغلب برای دریافت اطلاعات به یک سوکت وای فای نیاز دارید. همه چیز در اینجا یکپارچه شده است و بسیار ساده تر است. در غیر این صورت هنوز کابل اتصال وجود دارد تا بتوانید به سادگی نیروگاه بالکن را به پریز وصل کنید.

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

چه چیز دیگری برای نیروگاه بالکن خود نیاز دارید

اگر چنین نیروگاه بالکنی را سفارش دهید، سلول های خورشیدی، کابل ها و اینورتر را دریافت خواهید کرد، اما از دست دادن یک براکت. از آنجایی که چنین سیستم خورشیدی مینی را می توان نه تنها در بالکن بلکه در یک سوله باغ نیز نصب کرد، راه حل های مختلفی وجود دارد. بهتر است به Otto’s نگاهی بیندازید، آنها پایه های مختلفی را ارائه می دهند (Otto’s را بررسی کنید).

در غیر این صورت باید کابل پسوند برای اتصال اینورتر به پنل های خورشیدی کابل های نصب شده معمولا خیلی کوتاه هستند، بنابراین نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. کابل های MC4 با قیمت ارزان از آمازون در دسترس هستند (آمازون را بررسی کنید). معمولا یک یا دو متر کافی است. با این حال، همیشه بستگی به فاصله اینورتر از سلول های خورشیدی دارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع