اتحادیه اروپا خودروهای الکترونیکی را جذاب‌تر می‌کند: قانون جدید با مشکلات بزرگ مقابله می‌کند

همانطور که فورد نشان می دهد ربات ها می توانند در بارگیری کمک کنند:

اتحادیه اروپا: ایستگاه های شارژ بیشتر تا سال 2025

گزینه های پرداخت در ایستگاه های شارژ نیز تا پایان سال 2027 ساده می شود. به گفته ینس گیسکه، سخنگوی سیاست حمل و نقل CDU/CSU در پارلمان اروپا، به مصرف کنندگان این فرصت داده می شود. “پرداخت با کارت، بدون تماس و با کمک کدهای QR”.



منبع طبق اراده اتحادیه اروپا، خودروهای برقی باید به میزان قابل توجهی گزینه های شارژ بیشتری داشته باشند. ایستگاه های شارژ هر 60 کیلومتر در بزرگراه ها و جاده های اصلی برنامه ریزی شده است و هیدروژن می تواند هر 200 کیلومتر سوخت گیری شود.

خودروهای الکترونیکی: ایستگاه های شارژ هر 60 کیلومتر

اهداف توسعه در ابتدا برای شبکه اصلی TEN-T، که شامل مهم ترین مسیرهای ترافیکی اصلی در اتحادیه اروپا است، اعمال می شود. با این حال، می تواند استثنائات برای مناطق بسیار دور و همچنین برای جزایر با ترافیک کم (منبع: Welt).

سازش اتحادیه اروپا که اکنون پیدا شده است به منظور کمک به بهبود قابل توجه زیرساخت ایستگاه های شارژ برق و هیدروژن است. تعداد خودروهای برقی از سال 2016 هفده برابر شده است با این حال، ایستگاه های شارژ تنها شش برابر می شوند، همانطور که اسماعیل ارتوغ نماینده حزب سوسیال دموکرات به طور خلاصه بیان کرد. به گفته آندریاس کارلسون، وزیر زیرساخت سوئد، رانندگان خودروهای الکترونیکی دیگر نگران یافتن نقاط شارژ در آینده نخواهند بود.

مذاکره کنندگان پارلمان اروپا و کشورهای اتحادیه اروپا بر روی گسترش ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در امتداد مهمترین جاده های اصلی توافق کردند. در آینده، رانندگان باید یک ایستگاه شارژ حداقل هر 60 کیلومتر را می توان در امتداد آزادراه ها و جاده های اصلی پیدا کرد. هر 200 کیلومتر باید یک پمپ بنزین برای هیدروژن وجود داشته باشد.

کشورهای عضو زمان زیادی ندارند. در شبکه اصلی TEN-T، مشخصات از پایان سال 2025 اعمال می شود. گزینه های شارژ با ظرفیت اولیه حداقل 400 کیلووات قرار است در اینجا ایجاد شود. دو سال بعد، حداقل تولید به 600 کیلووات افزایش خواهد یافت.