آی‌پد با تفاوت: احیای تبلت‌ها اینگونه موفق می‌شود

مطمئناً: هنوز برخی از مشکلات فنی وجود دارد که باید حل شوند، به خصوص در مورد استحکام.

… به ویدیوی توضیحی توسط YouTuber – حتماً آن را تماشا کنید. ما حداقل نگاهی اجمالی به آینده احتمالی دیده‌ایم، اکنون اپل فقط باید این رویا را محقق کند.



منبع

اتفاقا، اساس این طراحی به وضوح یک گلکسی فولد، اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در بازار بود.

لوازم جانبی تطبیق داده شده نیز مفید خواهد بود، مانند این نسخه کوچک از Apple Pencil.

تبلت را می توان به راحتی با دستان خود جمع کرد…

در نگاه اول یک آیپد معمولی و کوچک. با این حال …

تبلت‌هایی مانند آی‌پد مدت‌هاست که وجود داشته‌اند، اما متأسفانه این ایده واقعاً طراوت‌بخش نیست و خسته‌کننده است. مدتی پیش، یکی از یوتیوب‌برها رویکرد متفاوتی را نشان داد که اپل می‌توانست از آن برای احیای مستقیم دسته‌بندی محصولات استفاده کند و رقیب سامسونگ قبلاً تجربه آن را دارد.

در یک ویدیو، YouTuber “Canoopsy” طراحی یک iPad Pro خارق العاده را به ما ارائه می دهد – این آیپد هنوز وجود ندارد، اما ما را به دیدن آینده نزدیک وادار می کند. تبلت اپل او می تواند کاری را انجام دهد که در حال حاضر فقط برخی از گوشی های هوشمند رقیب اپل می توانند انجام دهند – ممکن است خم شده و تا شده باشد. با هر شانسی، اپل رویکرد مشابهی را در اوایل سال 2024 اجرا خواهد کرد.

آی‌پد ضربه‌ای می‌زند: کاربردی‌تر از آیفون تاشو

اما قبل از اینکه فلپ را ببندیم، یک نگاه دیگر…

… و جمع و جور ذخیره کنید. ایده بسیار ساده ای که اپل می تواند در آینده نزدیک با یک آیپد خاص اجرا کند.

با این حال، به نظر نمی رسد که این طراحی توسط YouTuber به طور کامل توسعه یافته باشد و از این منظر بیشتر یادآور یک تامپون است.

از سوی دیگر، چنین آی‌پدی به دلیل استفاده کمتر روزانه، مطمئناً کمتر از گوشی‌های هوشمند تا می‌شود.

حداقل چشمگیر به نظر می رسد …

… با پیچ خوردگی – نه در اپتیک، بلکه در نمایشگر.

اما چرا باید بتوان آی پد را تا کرد؟ استدلال یوتیوبر: برخلاف iPhone and Co.، تبلت همیشه نباید فورا آماده استفاده باشد، بیشتر اوقات در کیس استفاده نمی شود یا روی میز دراز می کشد. اگر پس از آن گرفته شد، دلیل خوبی است، نه به این دلیل که مثلاً باید به پیام‌های کوتاه واکنش سریع نشان دهید. به طور خلاصه: با یک گوشی هوشمند – به عنوان مثال با Samsung Galaxy Z Flip 4 – فرآیند تا شدن زمان غیر ضروری را می گیرد، اما در iPad این عامل نقشی ندارد – یک ملاحظات هیجان انگیز.

پس بیایید نگاهی دقیق تر به “نمونه اولیه” او بیندازیم و در پایان با ویدیوی مربوطه پاداش بگیریم… توجه: کاربران دسکتاپ لطفا از فلش های پیمایش بالا استفاده کنند.