آیپد ایر 2023: این مدتی است که باید منتظر تبلت اپل باشید

لازم به یادآوری است که مدل فعلی iPad Air در مارس 2022 ارائه شد. در آن زمان، اپل تراشه M1، دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی بهتر با سنسور استیج، پورت USB-C سریع‌تر و پشتیبانی 5G را برای انواع سلولی به تبلت داد.

ویژگی های جدید احتمالی نسل ششم آیپد ایر

برخلاف آیپدها. آنها به طور منظم تمدید می شوند، اما نه در زمان های ثابتی از سال. بنابراین هرگز مشخص نیست که چه زمانی باید منتظر مدل های جدید باشیم. حتی مارک گورمن، کارشناس داخلی اپل نیز می‌تواند به میزان محدودی کمک کند. به عنوان مثال، در گزارش اخیر خود، او کار اپل را بر روی آیپد ایر جدید تایید می کند، اما هنوز نمی خواهد تصمیم بگیرد که آیا این یک مدل جدید خواهد بود یا خیر. در پایان سال 2023 یا نه تا سال 2024 قابل انتظار است (منبع: بلومبرگ).

همه می دانند که آیفون های جدید در پاییز (معمولا سپتامبر) عرضه می شوند. همچنین انتظار می‌رود در سال 2023 سری مدل‌های جدیدی عرضه شود و مطمئناً آیفون 15 دوباره خریداران زیادی پیدا خواهد کرد. با محاسبه بسیار زیاد، مشتریان می توانند خرید خود را دقیقاً برنامه ریزی کنند.

iPad Air 2023: برنامه های اپل

مدل فعلی بیش از یک سال قدمت دارد:

خریداران آیفون یک مزیت دارند زیرا همیشه می توانند منتظر مدل های جدید در پاییز باشند. یک اطمینان در برنامه ریزی که متاسفانه اپل به مشتریان iPad Air اعطا نمی کند. پس آیپد ایر 2023 چطور؟

با این حال، به نظر می رسد این واقعیت است که با تغییرات عمده تنها پس از ظهور iPad Pros با تراشه M3 و صفحه نمایش OLED قابل انتظار است تراشه M3 می‌تواند در اوایل اکتبر در مک‌ها عرضه شود، اما احتمالاً تا سال 2024 آن را در iPad Pro نخواهیم دید. از این نظر، تا سال آینده نباید انتظار به‌روزرسانی بزرگی را داشت. با این وجود، تغییرات جزئی برای نسل ششم احتمالی iPad Air را نمی توان به طور کامل رد کرد.

بنابراین یکسان می ماند: اپل فقط امنیت برنامه ریزی واقعی را برای مشتریان آیفون ارائه می دهد. اگر به iPad علاقه مند هستید، از سوی دیگر، باید انتظار زمان اجرای محصول طولانی تری داشت و بنابراین نمی توان دقیقاً برای خرید یک مدل جدید برنامه ریزی کرد.



منبع

با این حال، تا کنون، نه تنها تاریخ ارائه احتمالی برای مشتریان نامشخص است. تغییرات آیپد ایر فعلی هنوز در نهایت مشخص نشده است. با این حال، ممکن است:

کانکتور Thunderbolt تراشه M2 مانند مدل های Pro، دوربین جلو افقی مانند نسل دهم iPad، رنگ های جدید