آیفون 15: تحلیلگر خبر بدی دارد

iOS 17 برای آیفون – ارائه اپل

نسخه ارزان‌تر اپل ویژن پرو در دست ساخت است

آیوز ارقام مشخصی درباره اینکه قیمت آیفون 15 چقدر باید بالا باشد ارائه نمی دهد. اما حتی یک هزینه اضافی کوچک احتمالا انتقال آن به مشتریان اپل دشوار خواهد بود.

از این گذشته، خریداران می توانند برای پول خود انتظار زیادی داشته باشند. شاید بزرگترین نوآوری تغییر به یک است پورت USB-C با مقررات جدید اتحادیه اروپا ضروری است. ابعاد و برآمدگی های دوربین نیز باید بدون کوچک شدن اندازه نمایشگر کوچکتر باشند. علاوه بر این، حداقل در مدل های پرو، یک تراشه جدید A16 انتظار می رود که باید کمی قدرتمندتر و کارآمدتر باشد.

گفته می شود نسخه ارزان تری از Apple Vision Pro در دست ساخت است.



منبع

به گفته تحلیلگر مشهور دن آیوز، باید آیفون 15 گران تر می شود (منبع: فوربس). اگر درست باشد، دومین افزایش قیمت متوالی خواهد بود. اپل در حال حاضر با آیفون 14 پیچ قیمت را در این کشور چرخانده و مدل استاندارد آن را 100 یورو گران کرده است. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید آیفون 14 پرو مکس بهتری بخرید، باید با قیمت 150 یورو بیشتر در جیب خود فرو کنید.

حتی با وجود قیمت های بالاتر، آیفون 15 هنوز با اپل ویژن پرو فاصله زیادی دارد. همانطور که اپل آن را “کامپیوتر فضایی” می نامد، با قیمت 3499 دلار در ایالات متحده عرضه می شود. در آلمان، اپل ویژن پرو باید حتی گرانتر باشد.

اگر آیفون بخرید، باید در جیب خود فرو بروید. در مقایسه با رقبا، گوشی هوشمند نمادین اپل همیشه کمی بیشتر قیمت دارد. یک تحلیلگر سرشناس معتقد است که قیمت آیفون 15 باید دوباره تشدید شود.

سیب

iOS 17 عملکردهای جدیدی را برای آیفون به ارمغان می آورد:

دنیای فناوری در حال حاضر تنها یک موضوع را می شناسد: Apple Vision Pro. پس از سال ها شایعات و گمانه زنی های وحشیانه، اپل این عینک هوشمند را در WWDC معرفی کرد. قبل از عرضه Vision Pro، که برای اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده است، عرضه آیفون 15 در انتظار است – و این می تواند با یک شگفتی ناخوشایند شروع شود.

گفته می شود آیفون 15 دوباره گران تر خواهد شد