آیفون ها به زودی حتی بهتر محافظت خواهند شد

آخرین به روز رسانی آیفون به سختی منتشر شده است، زمانی که اپل از قبل وعده به روز رسانی بعدی با iOS 16.3 را داده است و اولین نسخه پیش از انتشار را برای همه توسعه دهندگان توزیع می کند. ما قبلاً می دانیم که آیفون ها به زودی در برابر دسترسی های غیرمجاز حتی بهتر محافظت می شوند.

سیب

حتی Face ID و Touch ID امن در نظر گرفته می شوند:

Yubico – YubiKey 5Ci – کلید امنیتی برای احراز هویت دو مرحله‌ای در Android/PC/iPhone،

نوآوری های دیگر هنوز شناخته نشده اند، اما هنوز تعدادی از عملکردهای اپل وجود دارد. به عنوان مثال، برنامه طولانی مدت برای موسیقی کلاسیک (Apple Music Classical) و سایر ویژگی های امنیتی. احتمالاً اینها بر این اساس در نسخه های پیش از انتشار بعدی ادغام خواهند شد.

برنامه انتشار آپدیت اپل

هیچ توقفی در اپل وجود ندارد و بنابراین به‌روزرسانی اخیر iOS 16.2 منتشر شده است نسخه 16.3. بتا 1 را می توان از قبل با پرداخت هزینه توسعه دهندگان نصب کرد، بتای عمومی در چند ساعت آینده دنبال می شود. طبق معمول اپل، اعلامیه های به روز رسانی و نسخه های بتا متعدد دیگری برای iPad، Apple Watch، Mac و Apple TV وجود دارد – نمای کلی:

  • سیستم عامل آیپد 16.3
  • watchOS 9.3
  • macOS 13.2
  • tvOS 16.3

آیفون‌های امن: iOS 16.3 از کلیدهای سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند

سپس تمام کلیدهای امنیتی FIDO سازگار هستند، به عنوان مثال YubiKey 5Ci، که هم یک اتصال لایتنینگ و هم یک اتصال USB-C را ارائه می دهد (مشاهده در آمازون). اگر در آینده چنین کلید امنیتی را در iOS 16.3 پیکربندی کنید، اپل شما را مجبور می کند همیشه دو مورد از آنها را پیکربندی کنید – فقط در صورت از دست دادن احتمالی. مهم است بدانید: این فقط در مورد است یک گزینه، وظیفه نیست اما اگر می خواهید آیفون خود را در آینده ایمن تر کنید، می توانید این کار را انجام دهید.

Yubico - YubiKey 5Ci - کلید امنیتی برای احراز هویت دو مرحله‌ای در Android/PC/iPhone،

انتشار iOS 16.3 را می توان در اوایل سال 2023 انتظار داشت. بر اساس تجربه گذشته، ما این کار را انجام می دهیم اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ضربه زدن. بنابراین هنوز چند هفته کار توسعه باقی مانده است تا اپل بتواند آپدیت بعدی آیفون را منتشر کند.



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/15/2022 08:48

عملکردهای جدید در iOS 16.3 هنوز باید با ذره بین جستجو شوند، اما یک ویژگی آینده از قبل شناخته شده است. از آپدیت بعدی آیفون ها به اصطلاح پشتیبانی خواهند کرد کلید امنیتی سخت افزار (منبع: 9to5Mac). علاوه بر قفل رمز عبور و امنیت بیومتریک از طریق Face ID یا Touch ID، کاربران می توانند در صورت لزوم خود را با Lightning یا USB-C از iOS 16.3 شناسایی کنند. بنابراین آیفون اپل یک دانگل واقعی می شود.