آیا می توانم بلیط آلمان را برای یک ماه بخرم؟

همه جا می گویند بلیط آلمان فقط به صورت اشتراک در دسترس است. اصطلاح “اشتراک” نشان می دهد که شما باید خود را متعهد به بلیط در دراز مدت باشید. اینطور نیست.

بلیط آلمان را فقط برای 1 ماه رزرو کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اگر بلیط آلمان را با دویچه بان رزرو کنید، مبلغ 588 یورو را در جزئیات سفارش مشاهده خواهید کرد. اگرچه این هزینه ای است که در مجموع برای 12 ماه متحمل می شود، شما مجبور نیستید کل مبلغ را بپردازید و از دوره سالانه به طور کامل استفاده کنید. همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید قطار را کنسل کنید، بنابراین فقط برای یک ماه می‌توانید از بلیط 49 یورویی استفاده کنید.

بلیت آلمان تا چند هفته دیگر آغاز می شود. قبل از شروع، هنوز چند سوال بی پاسخ برای علاقه مندان باقی مانده است. برخی از خریداران بالقوه مطمئن نیستند که بلیط 49 یورویی را فقط برای یک ماه می توان خریداری کرد یا خیر.

البته توجه داشته باشید که هیچ پیش‌بینی برای دور زدن اشتراک با شرایط معمول آن وجود ندارد. بنابراین خرید بلیط تکی از دستگاه امکان پذیر نیست. همچنین امکان پرداخت نقدی بلیط وجود ندارد. اگر می خواهید از بلیط آلمان استفاده کنید، باید هنگام رزرو یک نام وارد کنید، زیرا بلیط شخصی است و بنابراین قابل انتقال نیست. بلیت به عنوان یک اشتراک “دیجیتال” تبلیغ می شود، اما اکثر شرکت های حمل و نقل به شما این امکان را می دهند که بلیط را در تلفن هوشمند خود ذخیره نکنید. یک کارت تراشه برای گرفتن کیف پول

استفاده از بلیط آلمان به راحتی امکان پذیر است برای رزرو فقط برای یک ماه. هنگامی که برای اشتراک ثبت نام می کنید، می توانید آن را فورا لغو یا متوقف کنید. سپس می توانید برای یک ماه تقویمی از طریق آلمان رانندگی کنید و فقط یک بار 49 یورو بپردازید. برای ماه‌های بعد، اگر نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، اشتراک در حالت تعلیق قرار می‌گیرد. به محض اینکه بتوانید پیش بینی کنید که دیگر برای سفر از طریق آلمان نیازی به گواهینامه رانندگی ندارید، می توانید بلیط آلمان خود را دوباره فعال کنند یا به سادگی یک اشتراک جدید با اپراتور حمل و نقل دیگری بگیرید و دوباره از آن استفاده کنید.

یک بلیط 49 یورویی در ماه رزرو کنید