آیا ماریو کارت این سری نینتندو را کشت؟


Mario Kart 8 Deluxe موفق ترین بازی روی سوئیچ است. مسیرهای جدید همچنان تا به امروز منتشر می شوند. یک توسعه‌دهنده افسانه‌ای نینتندو اکنون توضیح می‌دهد که یک سری دیگر از بازی‌های مسابقه‌ای به خاطر آن شانسی ندارد.

Mario Kart 8 Deluxe

این سری نینتندو همچنان در انتظار بازگشت است

هیچ F-Zero جدیدی در 19 سال ظاهر نشده است. سری بازی های مسابقه ای در واقع یکی از آنهاست برندهای معروف نینتندو و همچنان در بازی هایی مانند Super Smash Bros. Ultimate مورد احترام است. تاکایا ایمامورا، توسعه‌دهنده سابق نینتندو در مصاحبه‌ای با VGC (منبع: VGC) درباره آینده این سری صحبت می‌کند.

از امامورا پرسیده شد که چرا بازی های نینتندو مانند Star Fox بیشتر از F-Zero مورد توجه قرار می گیرند:

فکر می‌کنم به این دلیل است که Mario Kart محبوب‌ترین بازی مسابقه‌ای نینتندو است و یک F-Zerso جدید هزینه زیادی خواهد داشت. تصور من این است که (مدیر عامل نینتندو شیگرو میاموتو) علاقه زیادی به استار فاکس دارد.”

امامورا خودش روی بازی هایی مانند F-Zero، Star Fox و Zelda: Majora’s Mask کار کرده است. بر اساس ارزیابی او، توسعه دهندگان داخلی نینتندو در حال حاضر بیش از حد برای انجام بازی های دیگربرای مراقبت از F-Zero. با این حال، افراد زیادی نیز وجود دارند که می خواهند روی بازی های نینتندو کار کنند. اگر به این توسعه دهندگان اعتماد کافی دارند، سازنده سوئیچ باید مسئولیت را به دیگران واگذار کند.

آهنگ ها و شخصیت های جدید برای Mario Kart 8 Deluxe:

Mario Kart 8 Deluxe: پنجمین موج پاس مسیر تقویت کننده

Mario Kart 8 Deluxe بزرگترین موفقیت در سوییچ است

امامورا دو سال پیش درباره آینده F-Zero اظهار نظر کرده بود. در آن زمان، طبق گفته خودش، او هنوز ایده درستی نداشت برای بازگرداندن خط. رقابت با Mario Kart 8 اکنون همه چیز را دشوارتر کرده است.

Mario Kart 8 Deluxe فوق العاده موفق است. در مجموع بیش از 50 میلیون نسخه از مسابقه سرگرم کننده فروخته شد. این به آن معنا است تقریباً نیمی از مالکان سوئیچ همچنین با ماریو و دوستانش مسابقه می دهد (منبع: نینتندو). بنابراین قابل درک است که غول بازی های ویدیویی ژاپنی نمی خواهد خودش رقیبی را به خطر بیندازد. به هر حال، سری کالت در Mario Kart 8 با آهنگ Mute City به یادگار مانده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع