با یورو 7، تشدید استاندارد آلایندگی در چند سال آینده در نظر گرفته شده است. با این حال، چقدر سختگیرانه است، هنوز باز است. فولکر ویسینگ، وزیر FDP میترسد که طرحهای اتحادیه اروپا برای مشتریان و کارمندان آلمانی گران تمام شود.
ویزینگ، مرد FPD از خودروسازان حمایت می کند: رانندگی نباید به یک امر لوکس تبدیل شود
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
منبع
قیمت خودروها چه احتراقی و چه برقی در حال حاضر بالاست:
وزیر حمل و نقل از عوارض جانبی استاندارد آلایندگی می ترسد
به گفته ویسینگ، اتحادیه اروپا باید انتقاد خودروسازان را جدی بگیرید. کمیسیون اتحادیه اروپا نمی تواند از یک سو خواستار اهداف بالای حفاظت از آب و هوا باشد و از سوی دیگر از دستیابی به آنها از طریق مقررات جلوگیری کند.
“اگر وسایل نقلیه روز به روز گران می شوند بدون اینکه با حفاظت بیشتر از محیط زیست همراه باشد تحرک به عنوان یک کالای لوکساین نظر ویزینگ وزیر حمل و نقل فدرال و مرد FDP است که از برنامه های فعلی اتحادیه اروپا برای استاندارد آلایندگی یورو 7 انتقاد می کند. روسای چندین شرکت خودروسازی قبلاً هشدار داده بودند که این امر می تواند موتورهای احتراقی را به میزان قابل توجهی گران کند.
ویسینگ با اظهارات خود علیه یورو 7 – حداقل در شکل فعلی پیش نویس – از نخست وزیران ایالت های خودروسازی آلمان نیز حمایت می کند. وینفرید کرچمن (سبزها) از بادن-وورتمبرگ، مارکوس سودر (CSU) برای بایرن و استفان ویل (SPD) از نیدرزاکسن قبلاً در نامه ای مشترک از صدراعظم درخواست کرده بودند که آلمان نباید با یورو 7 موافقت کند.
مرد FDP هم می بیند مشاغل در حال از بین رفتن هستند، زمانی که انفجارهای قیمت مصنوعی خودرو را به یک کالای لوکس تبدیل می کند. در نتیجه، خریداران خودرو از قیمتهای بالاتر متضرر میشوند، در حالی که مشاغل جانبی تولیدکنندگان در خطر است – یکی پیش آگهی بد برای هر دو طرف
با Wissing اکنون یک مدافع عالی رتبه خواهید داشت. مقررات صنعت خودرو برای او بیش از حد پیش می رود. وزیر حمل و نقل به DPA (از طریق اشپیگل) گفت: شما باید “تحرک را ترویج دهید، نه جلوگیری از آن”. اما این دقیقاً همان چیزی است که رئیس رنو فرض می کند: به گفته لوکا دی میو، قیمت موتورهای احتراقی در آینده باید تا 2000 یورو افزایش یابد. رئیس برند فولکسواگن، توماس شافر، حتی یک نفر را هم پیش میبرد به علاوه تا 5000 یورو اگر تولیدکنندگان مجبور شوند موتورهای بنزینی و دیزلی را بیشتر توسعه دهند تا دوستدار محیط زیست باشند. علاوه بر این، سرمایه گذاری های اجباری در موتور احتراقی نشت پول از توسعه خودروهای الکترونیکی