آیا دیزنی سریال های تاریک کالت را به سینما می آورد؟ حالا مخترع خودش را بیان می کند

می توانید افتتاحیه آلمان را از اینجا تماشا کنید ساعت Gargoyles – On the Wings of Justice:

به روز شده: گرگ وایزمن، مخترع گارگویل ها، دارد از طریق توییتر گزارش کرد تا صحبت کند. او فکر می کند که اخبار مربوط به یک فیلم ادعایی Gargoyles دروغ است. به گفته Geektyrant، منشا این پیام به یک وب سایت خبری جعلی برمی گردد.

بر این اساس، سر کنت برانا قرار است به عنوان کارگردان بازی کند. اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی در این مورد وجود ندارد. در گذشته، برانا مسئولیت اقتباس لایو اکشن سیندرلا را بر عهده داشت.

پیام اصلی از 18 ژوئیه 2023:

گارگویل ها در حال ساخت فیلم هستند

گفته می شود دیزنی در حال احیای سریال تقریباً فراموش شده دهه 90 است. ما در مورد آن صحبت می کنیم Gargoyles – روی بال های عدالت. ما به شما می گوییم که تاکنون چه چیزی در مورد فیلم شناخته شده است و چرا این گزارش احتمالاً یک کلاهبرداری است.

اگر تا به حال این سریال را از دست داده اید، یا فقط می خواهید کمی نوستالژی شیرین را تجربه کنید، می توانید Gargoyles را از طریق سرویس پخش دیزنی + تماشا کنید. همه 78 قسمت در آنجا موجود است.

هواداران بازگشت گارگویل ها را جشن می گیرند

بین 1994 و 1997 با Gargoyles اجرا شد احتمالا تاریک ترین سریال دیزنی در تلویزیون. در 78 قسمت و 3 فصل، موجودات عرفانی اهل اسکاتلند در نیویورک با جنایت مبارزه کردند.

در نسخه آلمانی، صدای جالوت توسط توماس فریچ، که به عنوان صدای آلمانی راسل کرو نیز شناخته می شود، صداگذاری شد. متاسفانه این صداپیشه در سال 2021 درگذشت. در نسخه جدید آینده، طرفداران باید به ناچار به صدای جدید عادت کنید





منبع

واکنش ها به اعلام فیلم ثابت می کند که گارگویل ها همچنان محبوب هستند. در زیر توییت مرتبط، این خبر به طرز دیوانه‌واری جشن گرفته می‌شود و حتی پیشنهادهای اولیه بازیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، یک کاربر دوست دارد بازیگر نقش ادریس البا نقش رهبر Gargoyle، Goliath را بازی کند. آرزویی که با استقبال زیادی از سوی هواداران روبرو می شود.

پس از سال 1997، با وجود طرفداران بسیار، این برند به آرامی تبدیل شد. طبق گزارشی در بلفاست تلگراف، حداقل تاکنون دیزنی اکنون در حال ساخت فیلمی برای این مجموعه است: