آیا بیمه خسارت پرداخت می کند؟

تسلا شکست می خورد: ایلان ماسک در اینجا اشتباه محاسبه کرده است
با این حال، اگر مقصر پیدا نشد، هزینه تعمیر را بپردازید آسیب خرابکاری (به عنوان مثال در ATU) بیمه جامع. پوشش جزئی شروع می شود اگر خسارت ناشی از آتش سوزی و انفجار و شکستگی شیشه ها عواقب شب سال نو (منبع: ADAC).

مشاهده بیمه خودرو در آراگ

چگونه می توان از آسیب های ناشی از خرابکاری و شرکت جلوگیری کرد؟

البته ساده ترین راه برای جلوگیری از آسیب رساندن به خودرو در شب سال نو این است که این کار را انجام دهید برای پارک در گاراژ خود. بنابراین نه مست ها و نه ترقه ها به چرخ ها نزدیک نمی شوند. با این حال، پارکینگ اختصاصی به خصوص در شهرها یک امر لوکس است.

با این حال، اگر موشک ها یا ترقه ها به سمت اتومبیل ها هدف قرار گیرند، احتمال آسیب بیشتر است. در این مورد می تواند آثار دود در رنگ نتیجه باشد سپس، البته در وهله اول آلاینده یا بیمه مسئولیت خصوصی او را پرداخت می کند.

برای ایمن بودن، داشتن حداقل یک جای پارک توصیه می شود در یک خیابان فرعی ساکت برای جستجو اگر امنیت اضافی ارزش چیزی را دارد، باید به فکر خرید وسیله نقلیه باشید در یک پارکینگ زیرزمینی نزدیک یا در یک پارکینگ چند طبقه تطبیق. این ممکن است هزینه کمتری برای شما داشته باشد و شما می توانید آرام تر بخوابید.

با این حال، اگر می خواهید خودتان چند ترقه آتش بزنید: احتیاط کنید و این کار را در نزدیکی خودرو انجام ندهید. بنابراین هیچ اتفاقی نمی افتد و هر دو طرف خود را از دردسر نجات می دهند.

گالری عکس را شروع کنید(8 تصویر)

در شب سال نو، با ناراحتی بسیاری از ساکنان محلی و به ویژه حیوانات خانگی، آتش بازی دوباره به استقبال سال جدید برپا می شود. با این حال، اگر در روز سال نو به دلیل ترقه به خودروی شخصی شما آسیب وارد شود، آزاردهنده است. چه کسی این هزینه را در کارگاه پرداخت می کند؟

تحرک

آسیب نقاشی ناشی از ترقه های شب سال نو: می توانید نفس راحتی بکشید

با این همه باروت سوزی، قابل درک است که ترس از چنین آسیبی زیاد است. با این حال، می توانید خیالتان راحت باشد، زیرا یک موشک معمولی هدف می گیرد پس از انفجار مناسب در آسمان بدون آسیب بیشتر

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر



منبع