اکنون این نارضایتی به حدی رسیده است که به نظر می رسد بسیاری از آلمانی ها اساساً دیگر علاقه ای به بلیط 49 یورویی ندارند. این نتیجه یک نظرسنجی اینسا است که از طرف روزنامه بیلد (منبع: روزنامه بیلد) انجام شده است. فقط 19 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که می خواهند از بلیط 49 یورویی استفاده کنند. هر چهارمین نفر (26 درصد) مطمئن نبودند و تقریباً هر دوم آن را به طور کامل تکان داد: 46 درصد به هیچ وجه تمایلی به استفاده از بلیط جدید Saver برای حمل و نقل محلی و منطقه ای ندارند.
اخیرا، آندره شوملین، رئیس فلیکسباس، خواستار آن شده بود که اتوبوسهای مسافت طولانی نیز در پیشنهاد بلیط 49 یورویی ادغام شوند. جوان ترها هم به همین شکل می بینند. پر شده 87 درصد از افراد زیر 30 سال اظهار داشتند که میخواهند از بلیت 49 یورویی استفاده کنند، اگر اتوبوسهای راه دور نیز در آن ادغام شوند. – یک سیگنال قوی برای سیاستمداران.
هنوز بسیاری از سوالات در مورد بلیط 49 یورویی باید روشن شود. کشمکش های سیاسی برای جانشینی بلیت محبوب 9 یورویی مورد استقبال آلمانی ها قرار نمی گیرد. روز به روز تعداد بیشتری از شهروندان پشت می کنند و دیگر اصلاً بلیط سیور را نمی خواهند. تنها استثنا: جوانان زیر 30 سال. در اینجا حمایت بسیار عالی است – اما فقط تحت یک شرط.
تا کنون، فقط قیمت ثابت شده است: باید 49 یورو هزینه داشته باشد، جانشین بلیط 9 یورویی. وزرای حمل و نقل دولت های فدرال و ایالتی اخیراً در این مورد توافق کردند. همه چیزهای دیگر، مانند تاریخ شروع یا تامین مالی، هنوز در ستاره ها هستند. این حالت برزخ باعث درد شکم بیشتر و بیشتر آلمانی ها می شود.
آلمانی ها علاقه خود را به بلیط 49 یورویی از دست می دهند

نه تنها با یک بلیط 49 یورویی می توانید پس انداز کنید:
آیا نظر آلمانی ها همچنان در حال تغییر است؟
باید دید با تغییر بلیط 49 یورویی که در واقع برای 1 ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است، نظر آلمانی ها تغییر خواهد کرد یا خیر. حداقل در حال حاضر، به نظر می رسد سیاستمداران بخش زیادی از جمعیت را با مشاجره های خود از دست داده اند.