تا کنون، فقط قیمت ثابت شده است: باید 49 یورو هزینه داشته باشد، جانشین بلیط 9 یورویی. وزرای حمل و نقل دولت های فدرال و ایالتی اخیراً در این مورد توافق کردند. همه چیزهای دیگر، مانند تاریخ شروع یا تامین مالی، هنوز در ستاره ها هستند. این حالت برزخ باعث درد شکم بیشتر و بیشتر آلمانی ها می شود.
آلمانی ها علاقه خود را به بلیط 49 یورویی از دست می دهند
باید دید که آیا نظر آلمان در مورد شروع بلیط 49 یورویی تغییر خواهد کرد یا خیر – همانطور که آیا شروع برنامه ریزی شده از اول ژانویه 2023 قابل قبول است یا خیر. بایرن اکنون آن را رد می کند و دیگر به آن اعتقاد ندارد.
اخیرا، آندره شوملین، رئیس فلیکسباس، خواستار آن شده بود که اتوبوسهای مسافت طولانی نیز در پیشنهاد بلیط 49 یورویی ادغام شوند. جوان ترها هم به همین شکل می بینند. پر شده 87 درصد از افراد زیر 30 سال اظهار داشتند که میخواهند از بلیت 49 یورویی استفاده کنند، اگر اتوبوسهای راه دور نیز در آن ادغام شوند. – یک سیگنال قوی برای سیاستمداران.
نه تنها با یک بلیط 49 یورویی می توانید پس انداز کنید:
آیا بلیط هنوز به موقع است؟
اکنون این نارضایتی به حدی رسیده است که به نظر می رسد بسیاری از آلمانی ها اساساً دیگر علاقه ای به بلیط 49 یورویی ندارند. این نتیجه یک نظرسنجی اینسا است که از طرف روزنامه بیلد (منبع: روزنامه بیلد) انجام شده است. فقط 19 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که می خواهند از بلیط 49 یورویی استفاده کنند. هر چهارمین نفر (26 درصد) مطمئن نبودند و تقریباً هر دوم آن را به طور کامل تکان داد: 46 درصد به هیچ وجه تمایلی به استفاده از بلیط جدید Saver برای حمل و نقل محلی و منطقه ای ندارند.
تیترهای منفی درباره بلیط 49 یورویی متوقف نمی شود. دعواهای سیاسی در مورد جانشین بلیت 9 یورویی با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه نمی شود. بیشتر و بیشتر دور می شوند. تنها استثنا: جوانان زیر 30 سال. اما آنها یک تقاضای واضح دارند. در همین حال، تردیدها در مورد شروع به موقع در حال افزایش است.
بسیاری از آلمانی ها در مورد بلیط 49 یورویی تردید دارند. (منبع تصویر: IMAGO / Sven Simon)