آیا این سریال دنباله ای خواهد داشت؟

تقریباً همه سریال هایی مانند “سرقت پول” را می شناسند. با این حال، هنوز نباید این نکات داخلی را روی صفحه نمایش خود داشته باشید:

آیا داستان دزدی پول واقعیت دارد؟

پنج فصل طول کشید تا سریال موفق «سرقت پول» به پایان برسد. شما می توانید بفهمید که آیا فصل 6 هنوز در اینجا می آید یا خیر.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

همان‌قدر که یک سرقت واقعی بعد از اتفاقی که در «سرقت پول» افتاد، تماشایی بود، در واقع خوب است که در زندگی واقعی هیچ انسانی مجبور نبود برای چنین دزدی بزرگی بمیرد. در پایان هر قسمت از سریال نتفلیکس، مشخص می شود که تمام پلان ها و مکان های نمایش داده شده در این سریال تخیلی هستند. با این وجود، ماسک‌های «سرقت پول» اکنون به جایگاه فرقه‌ای دست یافته‌اند و تنها می‌توان امیدوار بود که کسی واقعاً در مقطعی چنین ایده‌ای به ذهنش نرسد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در ماه می 2017، پخش سریال اسپانیایی “سرقت پول” برای اولین بار از کانال Artena 3 آغاز شد. در آن زمان، بینندگان هیچ تصوری از این نداشتند که سریال تبدیل به یک هیاهو واقعی شود و افراد بی‌شماری بعداً از ماسک‌های معروف به عنوان لباس استفاده کنند. این شهرت تنها به این دلیل امکان پذیر بود که سرویس استریم نتفلیکس این سریال را مدت کوتاهی پس از پخش آن در دسامبر 2017 بر روی پلتفرم خود در دسترس قرار داد. اینگونه بود که هم بازیگران و هم تولیدکنندگان به موفقیت جهانی خود دست یافتند. با این حال، پس از پنج فصل، این سریال به پایان رسید و حتی با “Money Heist: Korea” بازسازی شد. اما آیا سریال اصلی برای فصل 6 بازخواهد گشت؟ ما تمام اطلاعات مربوط به بزرگترین سرقت تاریخ را برای شما گردآوری کرده ایم.

اگر زمان کافی برای تماشای پنج فصل «سرقت پول» ندارید، نکات کوتاه‌تری در این ویدیو آورده شده است:

آیا فصل ششم Money Heist وجود خواهد داشت؟

اگرچه طرفداران سریال از چنین اعلامیه ای هیجان زده خواهند شد و مطمئناً تهیه کنندگان ایده های جدیدی برای سرقت دیگری خواهند داشت، “Money Heist” فعلاً فصل ششم را دریافت نخواهد کرد. همانطور که توسط Epicstream گزارش شده است، نتفلیکس روشن کرده است که فصل پنجم باید پایان نهایی باشد. با این وجود، طرفداران سریال های اسپانیایی هنوز مجبور نیستند ماسک های خود را از بین ببرند، زیرا اسپین آف شخصیت اصلی برلین (پدرو آلونسو) در بلوک های شروع است. همانطور که همکاران ما از Kino.de گزارش می دهند، تاریخچه بزرگترین دزد اروپا در دسامبر 2023 منتشر خواهد شد. اگر نمی خواهید تا آن زمان صبر کنید و سریال اصلی را دوباره تماشا کنید، همچنان می توانید آن را در Neflix پیدا کنید.