زبان ها:انگلیسی آلمانی

هر کسی که یکی از افراد بسیار سریع است، اکنون می تواند اندروید 13 را انتخاب کند منتظر برخی از ویژگی های جدید باشید ما مجموعه ای را برای شما جمع آوری کرده ایم:

  • بیشتر کنترل اعلان ها: در اندروید 13، شما تصمیم می گیرید که کدام برنامه ها اجازه دارند به شما اطلاع دهند و کدام نه. این مدت طولانی است که ادامه دارد، اما گوگل در حال تغییر جدول است. پیش‌فرض تاکنون این بوده است که به برنامه‌ها مجوز اعلان داده می‌شود. در Android 13، برنامه ها باید به طور فعال به دنبال مجوز شما باشند، به طور پیش فرض غیرفعال است. برای بررسی اجمالی بهتر از ما تشکر می کنیم.
  • تصاویر شما، تصمیم شما: همیشه شگفت انگیز است که چه برنامه هایی نیاز به دسترسی به رسانه شما دارند. Google چیزی در مورد آن تغییر نخواهد داد، اما شما مجبور نخواهید بود که کل کتابخانه رسانه خود را برای این کار در آینده منتشر کنید. اگر برنامه ای نیاز به دسترسی به یک تصویر یا ویدیو دارد، می توانید فقط آن یک فایل را به اشتراک بگذارید.
  • اندروید 13 می آورد گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به هم نزدیک‌تر هستند: URL ها، فیلم ها، تصاویر یا کل متن ها را می توان به راحتی در یک دستگاه اندروید کپی کرد و روی دیگری جایگذاری کرد. ارسال دست و پا گیر از طریق WLAN، بلوتوث یا ایمیل دیگر ضروری نیست.
  • تبلت های اندرویدی قدرتمندتر می شوند: نوار وظیفه تمدید شده باید یک نمای کلی از همه برنامه های شما ارائه دهد. از آنجا همچنین می توانید برنامه ها را در نمای تقسیم شده باز کنید و در کنار هم کار کنید. با افزایش چندوظیفگی، تبلت‌های اندرویدی گام مهمی در رسیدن به اپل برمی‌دارند.
  • ویژگی کاربردی برای افراد چند زبانه: در اندروید 13، زبان سیستم دیگر به طور خودکار تعیین نمی کند که برنامه به کدام زبان اجرا شود. شما باید بتوانید زبان را برای برنامه های جداگانه تنظیم کنید. یک ویژگی مفید مخصوصا برای نوشتن برنامه یا چت با دوستان خارجی.

گوگل عجله کرده است: اندروید 13 آماده است و در حال حاضر در حال عرضه است. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، با تلفن های هوشمند خود از سری Pixel شروع می شود. بنابراین اگر شما یکی از آن‌ها را دارید، می‌توانید انتظار ارتقا به اندروید 13 را داشته باشید. مثل همیشه، چنین موج ارتقایی نیز می تواند کمی دیرتر از راه برسد.

همانطور که گوگل در ادامه اعلام کرد، اندروید 13 نیز امسال برای گوشی های هوشمند سایر سازندگان در دسترس خواهد بود. سامسونگ با روکش خاص خودش هست معمولاً به سرعت، با این حال، در حال حاضر برای نسخه بتا بیش از حد معمول طول کشیده است. اما حتی با تلفن های همراه سری اول شیائومی، موتورولا یا اوپو، نباید خیلی طول بکشد. اخیراً اعلام کرده است که کدام تلفن های Oppp به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.