آمازون یک ترابایت SSD مقاوم سامسونگ را با قیمت مقرون به صرفه می فروشد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/31 09:45 صبح

SSD ها ذخیره سازی داده تقریبا ایده آل هستند: آنها به ویژه سریع، ضد ضربه، بی صدا و کم مصرف هستند. در حال حاضر می توانید یک SSD خارجی جمع و جور و به ویژه قوی از سامسونگ در آمازون با قیمتی بی نظیر پیدا کنید – T7 Shield قابل حمل با 1 ترابایت. ما جزئیات را برای شما جمع آوری کرده ایم.

SSD خارجی سامسونگ با 1 ترابایت در آمازون به شدت کاهش یافته است

می‌توانید SSD خارجی Samsung Portable T7 Shield را با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. 77.99 یورو با احتساب حمل و نقل در آمازون (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). در مقایسه قیمت، بهترین خرده فروش بعدی حداقل 85 یورو شارژ می کند، بنابراین تخفیف خوبی در اینجا دریافت می کنید.

SSD T7 شیلد قابل حمل سامسونگ (1 ترابایت)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/31 09:45 صبح

این چیزی است که Samsung Portable SSD T7 به شما ارائه می دهد

جامد نیز مثبت است بدنه فلزیکه هارد اکسترنال SSD به گفته سازنده از ارتفاع تا 3 متر سقوط می کند محافظت می کند. علاوه بر این، دستگاه می تواند کلمه عبور و رمزگذاری سخت افزار در برابر دسترسی غیرمجاز ایمن شده است تبدیل شود.

SSD T7 قابل حمل سامسونگ دارای یکی است ظرفیت 1 ترابایت. تمرکز دستگاه بر روی سرعت، بهره وری انرژی، تحرک و استحکام است. سرعت خواندن و نوشتن نشان می دهد که SSD خارجی واقعا چقدر سریع است. داده ها را می توان با SSD استفاده کرد 1050 مگابایت در ثانیه خوانده شود وقتی صحبت از نوشتن به میان می آید، با سرعت 1000 مگابایت در ثانیه خیلی بدتر به نظر نمی رسد. گیربکس بر اساس آخرین استاندارد کار می کند USB 3.2 نسل 2. البته، SSD با پورت‌های USB قدیمی‌تر نیز سازگار است، اما به نسبت کندتر است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آنچه در مورد SSD ها باید بدانید:

SSD T7 شیلد قابل حمل سامسونگ (1 ترابایت)

به جای 124.90 یورو RRP: SSD خارجی 1 ترابایتی، رمزگذاری شده با AES 256 بیتی، با USB 3.2 Gen 2 و کانکتور USB-C. کوپن را فعال کنید و 10 یورو پس انداز کنید.

T7 Shield با هر دو عرضه می شود سازگار با هر دو کامپیوتر ویندوز و مک و در نتیجه حداکثر انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد. به لطف طراحی جمع و جور آن، می توانید به راحتی آن را تقریباً در هر کیسه ای قرار دهید و اطلاعات خود را هر کجا که می روید با خود ببرید.

مشتریان آمازون به ویژه راضی هستند و از بیش از 2000 بررسی، امتیاز بسیار خوب 4.7 از 5 را به آن می دهند.