آمازون گریل گازی 3 شعله با کیفیت را با بهترین قیمت به فروش می رساند

کباب پز دارای سه مشعل اصلی از جنس استیل ضد زنگ می باشد. به لطف احتراق Surfire شما می توانید مشعل را به سادگی با فشار دادن یک دکمه روشن کنید. با دماسنج درب یکپارچه، شما همچنین می توانید کنترل غذای کبابی خود را همیشه حفظ کنید.

به لطف دو چرخ، می توانید گریل گاز را به راحتی به بالکن یا تراس منتقل کنید و همچنان پایه محکمی را ارائه می دهد. مساحت گریل 58 در 47 سانتی متر است. مناسب برای حداکثر شش نفر. سازنده هم می دهد گارانتی دو ساله تمامی قطعات.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/4/24 ساعت 3:54 بعد از ظهر

آیا می خواهید در مورد انواع مختلف گریل بیشتر بدانید؟ سپس ویدیوی ما را در مورد آن تماشا کنید:

Char-Broil 140850 Convective 310B

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/4/24 ساعت 3:54 بعد از ظهر

کوره گازی Char-Broil آمازون چه چیزی را به شما ارائه می دهد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مزیت دیگر این است قفسه گرم کردن برای برشته کردن رول و نان، و همچنین رنده پخت چدنی، که نشان‌های گریل عالی را روی گوشت شما تضمین می‌کند. سطوح اضافی در هر دو طرف برای نگهداری مواد یا ظروف ایده آل هستند.

به جای 359 یورو RRP: کباب پز گاز با 3 مشعل، جرقه زنی مطمئن، دماسنج، 2 قفسه جانبی و چرخ.

چه در باغ، چه در تراس و چه در بالکن – با یک کوره گاز، هیچ چیز مانع از لذت کباب کردن در تابستان نمی شود. استفاده از آنها آسان است و به سرعت گرم می شوند. اگر هنوز کباب پز گاز ندارید یا می خواهید یک مدل قدیمی تر را با یک دستگاه جدید تعویض کنید، می توانید به خصوص در آمازون ارزان باشید. در آنجا شما آن را دریافت خواهید کرد Char-Broil 140850 Convective 310B با بهترین قیمت قبلی 188.18 یورو با احتساب حمل و نقل (مشاهده لیست در آمازون). سایر نمایندگی‌ها بیش از 309 یورو هزینه می‌کنند، بنابراین شما در اینجا یک معامله مطلق دریافت می‌کنید.

Char-Broil 140850 Convective 310B

مشتریان آمازون راضی هستند و از بیش از 60 بررسی، امتیاز بسیار خوب 4.7 از 5 را به آن می دهند. بنابراین اگر به دنبال یک کباب پز گازی با کیفیت هستید که تجربه کباب کردن ممتازی را به شما ارائه دهد، نباید Char-Broil 140850 Convective 310 B را در آمازون از دست بدهید.

Char-Broil 140850 Convective 310 B اکنون از 188.18 یورو در آمازون

آیا به دنبال یک گریل گازی ارزان قیمت برای شروع فصل کباب هستید که تجربه درجه یک کباب کردن را به شما ارائه دهد؟ سپس Char-Broil 140850 Convective 310 B می تواند برای شما مناسب باشد. و بهترین چیز در مورد آن: آمازون دارای گریل تولید شده با کیفیت بالا با سه مشعل با قیمتی بی نظیر است.

آمازون: کباب پز گاز فولاد ضد زنگ Char-Broil با ارزش عالی