آمازون ژنراتورهای خورشیدی را با یک باتری بزرگ و دو سلول خورشیدی بسیار ارزان تر به فروش می رساند

چه در کمپینگ و چه برای محافظت در برابر خاموشی، یک ژنراتور خورشیدی یک سرمایه گذاری معقول است، به خصوص در این مواقع نامشخص. در مواقع اضطراری، می توانید انرژی را از خورشید مستقل از شبکه تولید کنید، آن را در باتری ذخیره کنید و از طریق اتصالات مختلف به آن دسترسی داشته باشید. در حال حاضر در آمازون وجود دارد Allpowers Powerstation S2000 با دو ماژول خورشیدی 100 وات در یک مجموعه تنها با قیمت 1614.99 یورو (مشاهده در آمازون). معمولاً برای این کار باید 1900 یورو بپردازید.

ALLPOWERS نیروگاه قابل حمل (S2000) 1500Wh 2000W BATTERY ژنراتور خورشیدی سیار ذخیره برق Power
اگر در حال حاضر به دنبال یک ژنراتور خورشیدی با سلول های خورشیدی مناسب هستید که هزینه زیادی نداشته باشد اما همچنان باتری و توان خروجی کافی داشته باشد، باید نگاهی به آمازون بیندازید. در حال حاضر Allpowers Powerstation S2000 با دو سلول خورشیدی ارزان تر وجود دارد.

آمازون مجموعه ژنراتور خورشیدی را ارزان‌تر می‌فروشد

در Jackery ما توانستیم اولین تصور را از یک ژنراتور خورشیدی جدید بدست آوریم:

چنین ژنراتور خورشیدی چه کاری می تواند انجام دهد؟

نکته خاص در مورد این ژنراتور خورشیدی این است که باتری داخلی با 1500 وات ساعت نه تنها ظرفیت بالایی دارد، بلکه دارای توان خروجی بالایی تا 2000 وات است. بنابراین شما همچنین می توانید یک کتری قوی تر یا مشابه را بدون هیچ مشکلی وصل کنید. بسیاری از ژنراتورهای دیگر به شدت در عملکرد محدود هستند و سپس خاموش می شوند تا در سمت امن قرار بگیرند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/16 ساعت 11:52 صبح

ALLPOWERS نیروگاه قابل حمل (S2000) 1500Wh 2000W BATTERY ژنراتور خورشیدی سیار ذخیره برق Power

در عین حال می توانید از ژنراتور خورشیدی با استفاده از دو پنل خورشیدی تاشو را با 100 وات شارژ کنید. می توانید تمام داده ها را روی صفحه نمایش کوچک یا برنامه تلفن هوشمند بخوانید. بسیاری از پریزها و پریزهای دیگر وجود دارد که می توانید از آنها برای دسترسی به انرژی ذخیره شده استفاده کنید. در مجموع یازده دستگاه را می توان به طور همزمان شارژ کرد.

قبل از خرید یک ژنراتور خورشیدی، باید در مورد آنچه می خواهید یا می توانید با آن انجام دهید، روشن باشید. در هر صورت نمی توانید بخاری برقی را با آن کار کنید. در عوض، می‌توانید از آن برای شارژ لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند یا تبلت، استفاده از کتری که خیلی انرژی‌زا نیست، یک جعبه خنک و مواردی از این قبیل استفاده کنید. در تست Jackery Explorer 1000 Pro دقیقاً توضیح می دهیم که چه چیزی ممکن است تا بعد از آن ناامید نشوید.



منبع