آمازون پرایم مجموعه‌های کالت کاملی را دریافت می‌کند

در هر صورت، ارزشش را دارد – طرفداران و منتقدان موافق هستند. این تا به امروز، IMDb امتیاز عالی 8.9 از 10 امتیاز ممکن را به آن داده است. در Rotten Tomatoes نیز به همین ترتیب خوب به نظر می رسد: 93 درصد از منتقدان حرفه ای، 84 درصد از مردم هستند. اینجاست که برای تنظیم کردن ارزش دارد.



منبع

سریال «فارگو» از سال 2014 الهام بخش مردم بوده است – یک سریال جنایی آمریکایی که هم اقتباسی آزاد و هم نوعی اسپین آف از فیلم کالت سال ۱۹۹۶ توسط ایتان و جوئل کوئن به همین نام است. هر فصل مستقل است و در دوره های زمانی مختلف اتفاق می افتد. بازیگران همیشه درجه یک، از جمله با بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، کرستن دانست، یوان مک گرگور و کریس راک آشنا می شویم.

آمازون فارگو را به طور کامل تصاحب می کند

هواداران مدت ها منتظر این بودند:

تریلر Fargo: Season 4 در Amazon Prime Video

با این حال، کسانی که در Amazon Prime Video (یک ماه آزمایشی رایگان) نیز مشترک شده اند، می توانند منتظر آن باشند. سپس بیش از یک سال است که می‌توانیم هر 4 فصل را با نرخ ثابت پیدا کنیم (فصل 4 را در آمازون پرایم ویدئو تماشا کنید، فصل های 1 تا 3 را در آمازون پرایم ویدئو تماشا کنید). بینندگانی که هنوز فصل 4 را ندیده‌اند، بالاخره می‌توانند به آنجا برسند و کسانی که اصلاً فارگو را نمی‌شناسند، بالاخره این فرصت را دارند که تمام فصل‌ها را یک‌جا تماشا کنند. این سریال اکنون به طور کامل از نتفلیکس حذف شده است.

آمازون پیروز می شود، زیرا اگر می خواهید تمام فصول سریال فرقه “فارگو” را به روز ببینید، باید و می توانید این کار را فقط با Prime Video با نرخ ثابت انجام دهید. از طرف دیگر، بینندگان نتفلیکس به لوله نگاه می کنند و اکنون کاملاً دستشان خالی است.

آمازون
در ضمن: پارسال فصل پنجم تایید شد، که قرار است در سال 2019 برگزار شود و بنابراین فضای مدرن تری را اتخاذ کند. ممکن است هنوز در سال 2023 منتشر شود یا شاید تا سال 2024 منتشر نشود. در هر صورت، تا آن زمان هنوز زمان کافی برای تماشای تمام فصل های قبلی در Prime Video وجود دارد.

نظرات برجسته: حتما تماشا کنید!

از سوی دیگر، فروش در این کشور چیزی جز ثابت است. فصل‌های 1 تا 3 برای مدت طولانی در نتفلیکس در دسترس بودند، در حالی که فصل 4 مورد انتظار در پایان سال 2020 در Joyn، سرویس پولی ProSiebenSat.1 Media پخش شد – بنابراین حتی در آن زمان نیز نتفلیکس به‌طور شگفت‌انگیزی دستش خالی بود. فصل 4 هرگز به نتفلیکس نرسید – برای طرفداران آزار دهنده است.