اگر در حال حاضر به دنبال یک هدست خوب برای بازی یا دفتر کار خانگی هستید، باید نگاهی دقیق تر به HyperX Cloud Alpha بیندازید. در آمازون شما هدست بازی سیمی را دریافت می کنید حذف نویز در حال حاضر فقط برای 44 یورو (مشاهده لیست در آمازون). همچنین، اگر سفارش را از شعبه تحویل بگیرید، می‌توانید دستگاه را با همان قیمت از Saturn تهیه کنید – در غیر این صورت هزینه حمل و نقل 2.99 یورو از شما دریافت خواهد شد.

HyperX HX-HSCA-RD Cloud Alpha

که هدست بازی HyperX Cloud Alpha pro هم برای حرفه ای ها و هم برای گیمرها مناسب است. فوم مموری و چرم مصنوعی نرم سطح بالایی از راحتی را حتی در صورت استفاده طولانی مدت تضمین می کند. عایق صدای خوب و صدای عالی را ارائه می دهد. علاوه بر این، به لطف یک فیش جک 3.5 میلی متری به کنسول های بازی مختلف یا رایانه شخصی متصل شود. میکروفون جداشدنی نیز دارای یک کاهش سر و صدا. با “طراحی درایورهای محفظه دوگانه”، محفظه های جداگانه ای برای باس، وسط و تریبل نصب شد، که به این معنی است که می توان صداها را بهتر از یکدیگر متمایز کرد و اعوجاج را به حداقل رساند.

ویژگی های هدست بازی HyperX Cloud Alpha

  • درایورهای HyperX Dual Chamber برای صدای واضح تر و تداخل کمتر
  • راحتی پوشیدن بالا به لطف مموری فوم و چرم مصنوعی نرم
  • فریم آلومینیومی بادوام با هدبند قابل تنظیم
  • کابل بافته جداشدنی با کنترل های صوتی یکپارچه
  • میکروفون جداشدنی با کاهش نویز
  • گواهی Discord و TeamSpeak
  • سازگار با بسیاری از پلتفرم ها (PC، PS4، PS5، Xbox One / Series S، X)
مشاهده پیشنهاد در آمازون

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

HyperX HX-HSCA-RD Cloud Alpha

هدست بازی HyperX Cloud Alpha: نگاهی دقیق تر

پیشنهادات بیشتر هدست در آمازون، MediaMarkt و Saturn

یک هدست خوب نه تنها ضربان قلب گیمرها را تندتر می کند، بلکه مزایای زیادی را در دفتر کار خانگی ارائه می دهد. در حال حاضر می توانید هدست بازی HyperX Cloud Alpha را از آمازون با قیمتی بالا تهیه کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چرا این پیشنهاد ارزش آن را دارد.

پیشنهاد مگا: HyperX Cloud Alpha در آمازون

به جای 211.95 یورو: هدست بازی بی سیم با صدای فضایی 360 درجه و میکروفون با کیفیت بالا، سازگار با رایانه شخصی / پلی استیشن 5.

سونی Inzone H7

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/21 13:04